//]]>

Ujian DARINYA

November 05, 2014

salam..

morning..
ujian DARINYA..
saya baru je masuk kerja..
selepas MC dua hari..
anak saya tak sihat..
demam biasa je..
tp biasalah bila anak kecil demam
MAK mana yang tak susah hatikan..

serius rasa xterdaya nak laluinya..
dengan kaisara yang tak nak makan ubat..
tak nak makan & minum susu juga..
sedih dan sayu je saya bila tengok dia asyik menangis aje..
makan nasi pun nak kena paksa..

inilah UJIAN saya DARINYA..
mudah-mudahan anak saya sihat dan sembuh
macam biasa kembali..
now nampak macam okey sikit..
tp..still continue ubat..


nota: mood kerja menimbun..-_-

You Might Also Like

6 pesanan ditinggalkan

  1. memang susah hati klo anak demam.tmbh2 kalo kepala tu panas semacam je..mmg xblh tido lena

    ReplyDelete
  2. Assalam PB,
    betui3, kita ni ibu yang rasa paling sakit & pedih bila anak sakit kan3
    sha pun sama, hati dok menglibau libu ni haaaaa..
    fayyadh semalam dok muntah2, tp rini dah ok
    ni dok tak sabor nak balek nengok dia
    moga2 kaisara dalam lindungan ALLAH dan siaht sentiasa AMIN

    ReplyDelete
  3. Ank kecil mmg kita risau klo sakit..huhu
    InsyaAllah kaisara akn sihat dgn cepat. Amin :)

    Belog Miss Balqis

    ReplyDelete
  4. dah sihat belum ni anak2 n mama...semoga cepat sembuh

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^