Kulit Cantik

March 18, 2015

Salam...

Macam mana nk dapatkan kulit yang cantik & bersih yer??? Korang ada petua tak..
PB selalu steress untuk sebab2 yang tak penting pun..
Agaknya sebab tu kulit tak nak cantik kot..hihi

Ada kaitan ke? 😆
Kadang-kadang cemburu juga tgk orang yang punya kulit yang cantik gitu...
Haaa..korang jaga macam mana...
Share la sikit...pls...

Nk kata tak jaga tu idokk la juga...
Selalu juga guna pencuci muka..hihi
Xsesuai dengan kulit ke?
Hmm..jerawat tu xda pun..banyakkk
Cuma kulit x licin sekata jer..
Tp pb mmg ada penyakit malas nk pakai cream2 bagai...
Itu yg ssh nk cantik kot...kiki

Agak- agak kulit mcm PB sesuai pakai apa ye..

Nota : ikhlas...dr hati turun ke papan kekunci...♡♡

You Might Also Like

1 pesanan ditinggalkan

  1. Assalam pb,
    samala
    iols pun pemalaih nak bercream segala
    he3
    cuci sajork he3

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^