SELAMAT HARI IBU

May 12, 2015



selamat petang 


hai..baru teringat nak wish
selamat hari ibu..
sekadar ucapan ikhlas dr saya...
tiada lebih dari itu ^_^

ari sabtu ari tu ada bagitau kaisara

saya: " kaisara, esok hari ibu"
kaisara : mama...hari ibu tu macam hari jadi ke?
saya : aah sayang...tapi bukan utk mama sahaja..
kaisara : owhh..kalau macam tu nanti ada kek tak mama?hihi

itulah apa yang ada dalam fikiran anak saya yang berumur 4 tahun..
kali pertama dia dengar..
macam faham tak faham je...

ari ahad..masa tengah tgk tv
tiba2 dia terdengar ucapan hari ibu...

kaisara: mama dalam TV pun cakap hari ibu...
saya: ye kakak semua orang sayang ibu dia...
kaisara : kakak pun sayang mama...ehh ibu...
( kaisara bahasakan saya mama...tapi dia macam suka sebut ibu...ibu macam adiknya..)
TAK KISAH LAH JANJI SAYA  faham maksudnya ^_^


semalam.....

masa balik dari sekolah dia bagi saya nie
>
>
>
>
>









sambil cakap...
" selemat hari ibu"

kakak buat untuk mama....
so sweeettt....
rupanya kat sekolah cikgu baru mengajar tentang 
HARI IBU...

**YEE..saya faham xsemua setuju dengan sambutan hari ibu...terpulang pada persepsi masing-masing..dan bagai mana cara u'oulss nak menyambutnya...jangan sampai memEsong akidah..sekadar penghargaan dari anak untuk mamanya itu sahaja
itu je pendapat saya...
thanks ANAK MAMA...TERHARU SANGAT...^_^

nota: mama sayang anak-anak mama kaisara & kaliff :D



You Might Also Like

4 pesanan ditinggalkan

  1. Assalam PB,
    tahniah3
    sonoknya dapat kad dari anak kan3

    ReplyDelete
  2. selamat hari ibu PB. hari-hari adalah hari ibu. hihi ^_^

    ReplyDelete
  3. samalah kita PB MV punya dapat kad hari ibu dari wani..tapi lewat

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^