//]]>

#cabaran20hari: AKTIVITI DI PAGI RAYA

July 14, 2015






SALAM...

NEXT





#cabaran20hari

hari ke 16 : AKTIVITI DI PAGI RAYA

kalau nak ikutkan PB punya aktiviti pagi raya
sama je macam orang lain-lain kan..
pagi raya sewal 6 pagi dah bangun..
persiapan pertama menu pagi raya la..

kena bangun awal..
sebab selalunya hari raya pertama
menu memang meriahh la..hehehe

selepas siap juadah..
terus bersiap ke masjid..
Sembahyang Raya

itulah utin harian Pb menjelang hari raya..
selesai semuanya terus berjalan-jalan 
ke rumah sanak saudara..dengan riangnya...lalalala


nota: tahun nie PB balik berhari raya di kampung halaman PB...Perlis...jemput datang ye..^_^

You Might Also Like

10 pesanan ditinggalkan

  1. samalah, pagi raya pun rutin pun mcam tu juga hehe

    ReplyDelete
  2. Perlis, hang tunggu aku mai.. hehe

    ReplyDelete
  3. Sama..tp tak pergi sembahyang raya sebab anak kecik...sibuk duk kejar diorang je...

    ReplyDelete
  4. salam aidilfitri... maaf zahir dan batin...
    #BloggerUtara

    ReplyDelete
  5. Ye..rutin biasa di pagi raya....jauh tu perlis..

    ReplyDelete
  6. Salam Syawal kak..:)
    #bloggerutara

    ReplyDelete
  7. Assalam PB<
    he3
    kaaaaaannnn
    rutin mesti lebih kurang sama kan3

    ReplyDelete
  8. #bloggerutara..
    Pagi raya haruslah bangun awalkan..
    Yang peling seronok bila kunjung mengunjungi..
    Mengeratkan silaturrahim..

    ReplyDelete
  9. rutin yang sama di pagi raya singgah Dari blogger utara

    ReplyDelete
  10. Rutin yang sama gak ekin lalui bila beraya di kampung ekin... Kalau raya kat kedah.xde buat pape termenung dalam rumah ni

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^