//]]>

#cabaran20hari : Pengalaman Pahit Dibulan Puasa

July 01, 2015


salam...


dah lama menyepi tetiba rasa nak 
follow #cabaran20hari 

#Cabaran20Hari, #cabaran20hari, Puasa/Raya 2015



walaupun dah masuk hari ke 5..
PB try follow ehhh ^_^

#cabaran20hari 

HARI KE LIMA
PENGALAMAN PAHIT DI BULAN PUASA

kalau pahit nie mesti lah citer sedihh kan...
setiap tahun menyambut ramadhan kan
tapi paling sedih tahun 2010
seminggu sebelum puasa
"MAK" pb MENINGGAL DUNIA...

pengalaman yang agar sukar..
sebab dah dekat sangat nak puasa..
walaupun itu tahun pertama PB berpuasa bersam en.suami..
kehilangan MAK tu mmg terasa sangat...
rindu sangat2 dengan masakan mak masa puasa pertama tanpa mak tu...

bagi PB itulah pengalaman pahit yang sukar di lupakan
walaupun sudah 5 tahun berlalu...
sedihnya setiap kali ramadhan pasti terasa :'(


nota: harap2 dapat teruskan #cabaran20hari ini...hehehe...*selamat berpuasa*




You Might Also Like

11 pesanan ditinggalkan

  1. Assalam PB,
    kehilangan orang tersayang :(
    speechless

    pstttt: chaiyok3 naaaa PB :)

    ReplyDelete
  2. ouch...itu yg akak paling takuti wlaupon dh x duduk sama2...huhuhu

    ReplyDelete
  3. Dugaan Allah utk hambanya yang terpilih.

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum... apa2 pun kuatkan semangat ye... doakan yang terbaik untuk insan2 yang telah meninggalkan kita

    ReplyDelete
  5. ianya memang meyedihkan bila kita kehilangan orang yang tersayang..

    ReplyDelete
  6. terima kasih semua...bila terkenangkan yang dah pergi mmg sedihh sgt

    ReplyDelete
  7. Tahniah kerana berani mencuba. Tajuk ni agak susah nak jadikan entri.

    Al-Fatihah buat arwah

    ReplyDelete
  8. Speechless!!
    Al-Fatihah untuk arwah..

    ReplyDelete
  9. kehilangan orang tersayang ya...pasti sukar untuk dillupakan. Al fatihah buat arwah

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^