//]]>

MINGGU LAST OGOS

August 28, 2015

SALAM..


GOOD MORNING..

EHH DAH PETANG RUPANYA HEEEEeeee
kita masih lagi dalam bulan ogos yeee..^_^
minggu last ogos
(sekejap je masa berlalu....)
jangan lupa ye..!!
yess 
BULAN KEMERDEKAAN

walau di mana kita berada
kita masih anak MALAYSIA kan..kan
semangat menyambut kemerdekaan tu kena ADA tau..

kalau dulu zaman sekolah, kolej or Universiti
mesti ada kan sambutan KEMERDEKAAN Ni..
masak kecik-kecik dulu mmg tak faham sangat..
kenapa lah sekolah  NAK BUAT SAMBUTAN KEMERDEKAAN??
NAK BERARAK BAGAI...

bila dah tua nie..
baru tahu nilai KEMERDEKAAN TU..
SEMANGAT KEMERDEKAAN TU 
Kena pupuk dari kecik-kecik..
bak pepatah "melentur buluh biarlah dari rebungnya"

31 OGOS  2015 nie
ada majlis dekat sekolah kaisara..
ibubapa pun kena terlibat...
jom-jom..meriahkan sambutan hari kemerdekaan kita
MALAYSIA....^_^

nota: SAYA ANAK MALAYSIA

You Might Also Like

14 pesanan ditinggalkan

  1. Berarak sambil kibar2 bendera budak2 serinok la

    ReplyDelete
  2. selamat bercuti
    selamat hari merdeka
    :)

    ReplyDelete
  3. Selamat menyambut hari kemerdekaan ye kak....

    ReplyDelete
  4. Kan..Da tua2 gini rndu zamn sekolh..

    ReplyDelete
  5. salam kemerdekaan SEHATI SEJIWA #bloggerutara

    ReplyDelete
  6. selamat bercuti...

    ada aktiviti kat sekolah ramai2... semoga semuanya berjalan dengan lancar..

    ReplyDelete
  7. bila dah besar ni susah sikit dpt peluang mcm tu.. huhuhu..

    ReplyDelete
  8. mggu last ogos ni kita bz sesangat....wuuuu...sadis

    ReplyDelete
  9. Nyanyi lagu merdeka syok lagu sudirman

    ReplyDelete
  10. itulah anak hari tu pun sampai beli bendera, kipas, dan topi yang menunjukkan semangat kemerdekaan..

    ReplyDelete
  11. pejam celik jeee tengok dah bulan baru =)

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^