//]]>

GHOST MUSEUM PENANG

September 11, 2015


salam...

INFO

jom serbu..GHOST MESUEM PENANG
BARU sahaja di buka...


nak rasai keseronokan..keseraman 
jom terjah beramai-ramai...hehehe


Ghost Museum Penang yg baru dibuka 
di 57, Lebuh Melayu, 10300 Pulau Pinang, Malaysia.. 

Pelbagai hantu terdapat dalam museum ni.. 
orang Penang yg teringin boleh la kesini..

 isnin to jumaat 10am - 7pm, 
sabtu, ahad n public holiday 10am - 9pm.

Boleh dapat detail tentang hantu.. have a fun.. .. 
memang sgt seronok dan boleh rasa suasananya..

sumber : sini


HARGA TIKET 




nota: #bloggerutara akan turun menggegarkan GHOST MUSEUM NIE..ESK jam 3 petang...cepat2 sapa nak join boleh ke sana bersama-sama...^_^




You Might Also Like

15 pesanan ditinggalkan

  1. Siapa nak kenal hantu sesuai la tu... Hehe

    ReplyDelete
  2. alahaiii..takut plak tgok banyak nau hantu

    ReplyDelete
  3. Alamak ada hantu kat Penang yer ^-^

    ReplyDelete
  4. Alamak, ada hantu kat Penang yer...

    ReplyDelete
  5. Alamak, ada hantu kat Penang yer...

    ReplyDelete
  6. jom jom
    ramai yg nak pi jumpa ni hehe

    ReplyDelete
  7. jom join GA ni...rm200 menanti anda!

    http://nasuha-itsmyessay.blogspot.my/2015/09/giveaway-rm200-by-mkhaicom-2015.html

    ReplyDelete
  8. salam singgah petang sis...kalau diana tak dapat lah nak masuk...takut dengan hantu...hihi

    ReplyDelete
  9. syoknya... rugi xdapat join.. jauh sgt

    ReplyDelete
  10. Lari.. hehehe.. Boleh cabar diri ini..

    ReplyDelete
  11. eheheh CT scroll laju2.. ahaha.. tak nak tngk gmbr..
    dala mai terjah pepagi..

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^