//]]>

KAISARA INSYIRAH

September 15, 2015

Slm...




anak dara saya..
kaisara insyirah...^_^
dah lama tak de story pasal dia kan...

alhamdulillah...my baby boo first nie
dah pun 4 tahun 
dah besar..dah sekolah..dah pandai bawa diri...
pandai jaga adik...
tapi...banyak kerenahnya..>_<

bila dah besar bijak pandai..
makin banyak la peelnya...
kadang2 pagi nak kejutkan ke sekolah pun 
kena gaduh2 bagai lagi...
sabar je la...

kaisara nie manja lebih sikit dari adiknya...
mgkn sebab perempuan kot...
adiknya stedy je...hehehe

sejak masuk tabika KEMAS
kaisara dah pandai mengenal ABC,
dah boleh mengeja...
alhamdulillah syukurr..di usia 4 tahun
dah sampai ke tahap ini...

tahun depan mungkin akan lalui suasana baru..
insyallah..nak cari sekolah baru untuk dia...


nota: bangga melihat perkembangan anak sendiri..syukurrr...anak saya dah besar..hehe


You Might Also Like

5 pesanan ditinggalkan

  1. comelnya dia...

    bila boleh nak jumpa kaisara ni...??

    ReplyDelete
  2. comey sangat kaisara..kawan alysa ms kat taska lama pon ada nama kaisara

    ReplyDelete
  3. sedap nama dia
    orgnya pun cute miut je hehehe
    4tahun sm ngan anak el..taun dpn dah masuk sekolah tadika

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah semoga kaisara membesar menjadi anak yang solehah..

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^