//]]>

Kisah hujung minggu

December 08, 2015

Selamat pagi...
Entry minggu nie di mulakan di pagi hari..( semalam dah siap draff..)
Mood nak menaip banyak..
Walaupun letih berjalan tak habis lagi...
5hb ari tu PB & family join
Rombongan opis
Ke Dataran Merdeka sempena sambutan 50 tahun FAMA..
Naik bas lagi u'oullss...
Ala-ala rombongan cik kiahhh..hihiji
Biasalah bila dengan anak2 kecik nie..
Nak layan mereka
Nak berjalan lagi..perghh memang mencabar...
Tapi satu yang buat pb & hubby x kisah walau nk ke mana2 pun janji anak2 ikut skali
Bila mereka TAK BANYAK MERAGAM..
Bila letih mereka akan tido..xda nk bunyi2 nk tilam2 yang empukk..nk buaian yang berhayun...nak bantal yg lembut..itu mereka tak kisab...
kat mana2 je boleh terlelap...
Sebab tu kami suka bawa ank2 jenjalan 
Alhamdulillah syukur...
Sebab mereka dah biasa dari kecik2 lagi...
Main redahh je...x manja..aktiff..lasakk...
strong girl &boy...hihihi
Seharian berjalan...
Hari nie baru terasa kaki yang letih
Lenguhh...mata yang sembam...badan pun dah lemauuu...
Anak2 okay je mak yang lebihhh...
Almaklum lah mak nie kurang lasakkk huhuhu 
Nak tido awal..gudnite -_<
:D fwp














nota : SELAMAT ULANGTAHUN KE-50 TAHUN FAMA...^_^

You Might Also Like

5 pesanan ditinggalkan

  1. hari tu kebetulan ada kat sana, nak pergi jugak,tapi tak sempat...

    ReplyDelete
  2. kena biasakan dorg dari kecik kan. tido buai boleh tapi kena ajar jugak biasa tido bawah takde la nak kemana pun leceh kena usung buai segala huuu

    ReplyDelete
  3. ehehe dah terbiasa buai.. tudung pepel tu akak ke ?
    ehe first time tengok =D

    ReplyDelete
  4. tak cerita sikit ka sambutan kat dataran merdeka ada apa?

    ReplyDelete
  5. Seronoknya bila berjalan dengan anak-anak..

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^