Logo KBBA

Projector Band - Sudah Ku Tahu (Fanmade Comic Video) (LIRIK)

May 25, 2016










Seringkali aku menduga

seringkali ini terjadi

segala rahsia sudah ku tahu

rupanya aku tak dicintai



Untuk apa kau buat ku begini

segala apa yang telah ku lakukan

Airmataku mengalir dipipi

segala yang ku korbankan tuk dirimu



Mengapa masih lagiku

bediriku menunggu cintamu

mengapa masih adamu

menyakiti di siang malamku

aku terima cintaku dipersiakan wooo !!!



C/O Sayang !!

aku kau lupa

aku kau luka

tanpa kau sedar

Sayang !!

selamat tinggal

akukan pergi

buat selamanya

Aku pasti kau bahagia tanpaku SELAMANYA ...





nota: dalam banyak2 cover klip..video klip nie yang PB paling suka..menusuk ke hati tau..hehe





You Might Also Like

6 pesanan ditinggalkan

  1. anak2 gemor betul menyanyi skrang ni siap nak masuk ceria popstar lagi huuhu

    ReplyDelete
  2. lagu paling top masa kini...

    ReplyDelete
  3. Baru semalam karaoke lagu ni. Awal-awal maintain je suara, nah sekali tang korus! Tercabut anak tekak! kahkahkah xD

    ReplyDelete
  4. Dalam kelas ritu buka YouTube blh plak bdk2 request lgu ni,...;-)

    ReplyDelete
  5. dulu masa dengar lagu ni rasa biasa2 je.. tapi sejak tengok cover drum, rasa best plak dengar..

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^