Majlis Perkahwinan

September 19, 2016

salam..

weekend baru-baru nie aku sibuk 
dengan urusan perkahwinan keluarga terdekat
iaitu adik aku
walaupun bukan adik kandung 
dah anggap macam adik sendiri je
sebab dia satu-satunya anak makcik aku (mak baru ^_^)
Mak kandung aku dah 6 tahun meninggal Dunia
Rindu arwah mak -_-


Hari sibuk aku bermula sejak seminggu yang lalu lagi
sibuk mengalahkan pengantin
sebab aku ambik part hantaran dan hiasan rumah
almaklumlah rumah anak teruna je
so mmg xde sewa apa2 sangat
kononnya nak buat meja makan pengantin je
tapi....


macam tak kena pula bila dah 
biasa ada set lengkap pengantin kan
so plan-plan dengan adik -beradik yang lain buat sendiri je
dan hasilnya alhamduulillah sangat berpuasa hati
masing-masing dapat jadi pak andam dan mak andam heee

nak cerita panjang lagi nie
nanti sambung lagi
nak share moment semalam
17/09/2016

SELAMAT PENGANTIN BARU
ALONG & ASMAH


MY BIG fAMILY

SIBLING WITH MY "MAKCIK"




kaliff dok jeling jer KEK tu


nie baru sebahagian sahaja gambar yang sempat upload sini
next entry cooming soon
k.bye!! see u next


nota : selamat pengantin baru untuk semua yang melangsungkan majlis perkahwinan..banyak sungguh majlis minggu nie kan..:)

You Might Also Like

2 pesanan ditinggalkan

tinggalkan komen anda di sini ^O^