Logo KBBA

UPIN IPIN JENG JENG JENG

November 26, 2016

Salam



Semalam lepas habis kerja pukul 5
Aku memang dh planing nk ke panggung wayang
Bawa si comel aku kaisara & kaliff
Tengok citer upin ipin jeng jeng jeng
Berdesuppp we'oulss ke jitramall

Aku memang dah search awal2
Dekat google nk tahu time tayangan
Supaya anak2 aku tak terkecewa klu tak dapat menonton nanti...

Anak2 aku memang penggemar citer upin
Diaorang memang membesar dengan citer2 upin..betul..betul..betul..

So, bila aku tengok iklan 
citer ni nk keluar di panggung wayang
Memang aku decided nak bawa kaisara dan kaliff 
tgk dan rasa sendiri pengalaman tengok wayang citer upin ipin ni

Ini merupakan pengalaman pertama diaorang
Masuk ke panggung wayang
Sesuai dengan citer la juga kan
Tu aku gigih juga nk bawa diaorg tengok ^_^

Aku ambik 3 seat
2 dewasa dan 1 seat kanak-kanak
Harga?kita ok la kan

Dewasa rm13.00
Kanak2 rm10.00

Memula ingat nak kaisara rasa selesa je bila menonton nt
Rupanya silap..
dia xselesa pun duduk atas kerusi tu mungkin sbb dia kecik dan kurus
Bila nk bersandar je kerusi tu asyik nak melipat dia sekali je hahhaha
Akhirnya duduk juga atas riba aku hehehe

Kaliff pula memang awal2 aku xambik seat dia...
nak bagi papa dia ribakan aje..
Kaliff Baru 3 tahun kan
Pengalaman pertama pula..nampak dia macam takut2 
sebab gelap dan sound effect yang agak kuat..memula je la


Lepas.... 
abis jer citer upin
Kaliff ajak tengok lagi wayang nanti hehehe
Walaupun aku rasa kaliff x faham pun jalan citer tu..
tapi dia seronok juga..sebab upin muncul banyak kali juga

So far, pada aku citer ni korang wajib bagi anak2 korang tengok 
especilly yang dah kenal dengan watak upin....
bawa la diaorang menonton di panggung wayang..  :)



You Might Also Like

0 pesanan ditinggalkan

tinggalkan komen anda di sini ^O^