//]]>

Azam 2017

January 02, 2017

salam..

hari ke dua ditahun baru
selamat tahun baru semua 
2016 dah pun berlalu dan menjadi kenangan
2017 bakal di lalui
dah bersedia kah anda??

macam biasa masuk je tahun baru
semua mesti dah pasangan angan-angan, impian dan harapan di tahun baru kan
macam aku juga
macam selalu aku masih mengharapkan yang terbaik
untuk lalui kehidupan di masa yang akan datang
semestinya lebih mencabar
dalam semua segi baik seorang anak, ibu , isteri, pekerja, masyarakat
semuanya kita nak hadapi dengan lebih baik dan menjadi yang terbaik

untuk tahun 2016 alhamdulillah azam , harapan dan impian 
aku banyak juga yang terlaksana 
jadi tahun nie memandangkan aku bakal menjangkau 30an (terasa diriku yang semakin tua)
rasanya nak lebih kepada tabungan
menabung, kumpul aset/harta hehe
macam kayoo sangat hahaha

tapi aku tak pernah lupa kata-kata manis dari zaman sekolah dulu
"sikit-sikit lama-lama jadi bukit"
so, walaupun sikit jangan lupa menabung tau!




selain tu azam setiap tahun yang selalu ke laut
nak kurusss....hahaha
 walaupun dah kurus tapi kita nak kurungkan berat sikit
 tak banyak pun 5 kilo aje..
siksa juga makan tahun tu...hehehe
dah dekat 3 tahun sejak bersalin kaliff 5 kilo yang degil tu :'(
hope berhasil tahun nih...kahkahkah

last my hope.. my azam 2017
lebih maju ke hadapan
coz i love blogging ^_^

be my frend  -_*

apa azam tahun baru anda ??
jom share

noted: terima kasih sebab singgah sini...sila tinggalkan jejak anda..keep in touch.




You Might Also Like

2 pesanan ditinggalkan

tinggalkan komen anda di sini ^O^