//]]>

FEMILAC MILK BOOSTER

January 24, 2017

SELAMAT TENGAH HARI

BAJU BASAH KUYUPPPPPP!!!

SEBAB FEMILAC milkbooster

              HAaa ni laa habis baju basah kuyupp sebab makan femilac susu meriah melimpah ruah!!
      oopssss!!.hee

Momies semua nak tak rasa susu meriah sampai melimpah ruah camni?

SUSU BERKHASIAT ,BERKUALITI,PEKAT??? TIDUR BAYI LEBIH BERKUALITI????


semua momie semestI teringin kan situasi cmni kan …
aptah lgi miliki susu badan dan breastfeeding baby kite sampai 2 tahun kan?sihat,xcepat lapar? 
TOLAK TEPI SEMUAAA SUSU FORMOLA!!!! 

Susu ibu jauh lebih baik di anugerahkan oleh Allah S.W.T  tiada tolok bandingnya. susu badan ibu terbukti Ia membantu bayi melawan jangkitan dan membentuk bakteria baik dalam sistem pencernaannya. Selain itu,mendapat kesemua nutrien yang diperlukan untuk membesar dengan baik daripada susu anda, disamping mendapat perlindungan daripada bakteria berbahaya.Ia membantu membentuk ikatan rapat di antara ibu dan anak, dan dapat membantu mengelakkan kemurungan selepas bersalin (meroyan).




MEH STORY-TORY femilac milk booster ni..
mungkin ramai yang dah tahu dan ada juga yang tak tahu kan
masa kini ramai ibu-ibu dah terbuka minda dan tahu akan khasiat susu ibu
pasti berlumba-lumba untuk berikan susu terbaik dekat si manja anda

kadang kala susu hanya banyak di awal2 kelahiran bayi sahaja
kini tak perlu lagi risau
dengan FEMILAC MILK BOOSTER

boleh dapatkan di pasaran!

femilac MILK booster ni keluaran dari Feedmilk Boutique
alaa baju nursing wear paling tiptop sekarang tu yg
#selamberselak




Atasi semua tu dgn FEMILAC merupakan milk booster 
yang pertama bagi ibu-ibu bijak untuk menambah susu lebih meriah

saya sediakan details sekali kalau ada yan berminat
boleh singgah ke fb dan Ig mereka
untuk dapatkan FEMILAC MILK BOOSTER
SESUAI UNTUK IBU-IBU YANG NAK MENAMBAH SUSU BADAN


#selamberselak 
#pakarbajumenyusu 
#blousemenyusu
 #bajumenyusu 
jubahmenyusu



FACEBOOK :
  https://www.facebook.com/feedmilk/

INTAGRAM : 
https://www.instagram.com/feedmilk

ALAMAT BOUTIQUE :
Feedmilk Boutique - H50-1,
JalanSerai Wangi, M16/M,
Alam Avenue 2, 40200, Shah Alam.
BUKA :SELASA-AHAD  ( 11.00 AM - 8.00 PM )
Waze :Feedmilk

*segala pembelian atau keterangan lagi lanjut boleh
whatsapp : 018 327 3092.
website    : www.feedmilk.com .

Alamat Hq:
FEEDMILK BOUTIQUE SDN. BHD. (1160172-U)
No 9A Tingkat 1,JalanKeluli AK7 / AK
Seksyen 7,40 000,Shah Alam,Selangor
HOTLINE HQ : 03-33626516          









Dapatkan Femilic milk booster sesuai untuk ibu-ibu yang breasfeeding (BF) :)

You Might Also Like

3 pesanan ditinggalkan

  1. syukur sgt kalau susu banyak kan?

    ReplyDelete
  2. Pernah alami dulu2 susu down...sampai jumpa doktor...mkn ubt tambah susu pun stress tak keluar...kalau ada rezeki mengandung lg nak amal seawal mungkin...sedih tau

    ReplyDelete
  3. susu ibu memang terbaik...baik untuk anak....bagus cari penyelesaian untuk yang kekurangan susu

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^