REVIEW : DEEJA COSMETIC BETUL-BETUL BERKESAN

February 14, 2017


HAI 

SELAMAT PETANG SEMUA

Alhamdulillah dah dekat 2 minggu menggunakan set Deeja Cosmetic dari perasaan teruja nak dapat produk nih sampai lah dah selamat menggunakannya aku masih tak henti-henti menyebut deeja cosmetic ni. siap suggestkan untuk kawan-kawan lagi. SEBAB?? betul-betul berkesan tau
sila lah percaya:)




Pengalaman Mengunakan Set Deeja Cosmetic
kenapa aku suggestkan dekat kawan-kaWan?? sebab berdasarkan pengalaman aku sendiri la..dah cuba & rasa sendiri perbezaan semasa sebelum dan selepas menggunakannaya.


DEEJA COSMETIC ialah produk penjagaan wajah yang lengkap untuk membersih dan menyegarkan kulit wajah anda.selain membantu memulihkan kulit wajah yang kusam, jeragat, jerawat, kulit kering, lebam bawah mata, memudarkan parut di wajah dan untuk tona kulit yang tidak sekata. sesuai digunakan untuk Lelaki dan Wanita.





sabun muka dia wangi sangat.aku suka bau sabun deeja cosmetic ni,  selain tekstur krim yang lembut dan mudah di ratakan pada kulit. korang tak kan menyesal mencubanya..takut menyesal sebab TERLAMBAT mengunakan DEEJA Cosmetic jer..hehehe

NOW, aku masih menggunakan deeja cosmetic nih.memang sesuai dan serasi dengan kulit muka aku. rasanya kulit aku yang kusam dan kering akan kembali gebu-gebass gitu..sesungguhnya kecantikan itu hak milik setiap insan.

jadi jangan takut untuk cantik ^_^ 


Yang bestnya set deeja cosmetic ni lengkap datang dalam satu pek ada 5 barang. 
5 In 1, so, korang dah tak perlu nak campur adukkan dengan produk lain, Antaranya :-

1. sabun muka
2. krim siang
3. krim malam
4. krim nano ( pakai malam)
5. Toner

“Keayuan Semulajadi SEPANTAS 5 Hari”


Cara Pemakaian Produk Deeja Cosmetic

Pemakaian waktu siang/pagi
  1. Cuci muka menggunakan sabun pembersih muka
  2. Gunakan Toner Nano sedikit pun memandai
  3. Sapukan Krim Siang untuk melindungi kulit dari sinar UV
  4. Selepas itu boleh guna foundation, bedak compact dan sebagainya

Pemakaian waktu malam
  1. Cuci muka menggunakan sabun pembersih muka
  2. Gunakan Toner Nano sedikit pun memandai
  3. Sapukan krim malam (nipis pun memandai)
  4. Sapukan krim nano untuk lapisan kedua (nipis pun memandai)


Antara Testimoni Pengguna Set Deeja Cosmetic


review deeja cosmetic, set deeja cosmetic, testimoni deeja cosmetic, wajah berseri dengan deeja cosmetic



review deeja cosmetic, set deeja cosmetic, testimoni deeja cosmetic, wajah berseri dengan deeja cosmetic





GARA² MINYAK PANAS KULIT WANITA INI LEBIH CANTIK DARI SEBELUMNYA
==============



Apa yang korang akan lakukan sebaik terkena minyak panas? Bukan sedikit ye tapi sebahagian dari kulit muka korang. Inilah mimpi ngeri yang berlaku kepada wanita ini.

Kulit wajah adalah aset besar terutama bagi wanita. Sakit, sedih dan risau semua ada bila berlaku kejadian sebegini. Sebaik terkena minyak panas wanita ini mendapatkan rawatan dari hospital. Tapi kerana bahagian yang terkena itu agak banyak dan sudah tentu masa yg diperlukan untuk sembuh lebih lama. 


Pada awalnya wanita ini memilih gel aloe vera untuk merawat luka dan pada masa yang sama dia berharap gel ini dapat membantu  menghilangkan parut pada wajahnya.


"Saya kena mnyak panas tu ada dalam sebulan mcm tu la lepas tu saya dah tak pakai apa² skincare cuma sapu gel alovera je. Gel alovera tu cuma untuk baik luka² tu je nak hilangkan parut tu memang susah dan ambik masa lama jgk la.


"Tapi dalam sebulan tu muka dah jadi berminyak, tak bermaya, jerawat pn mula la tumbuh tapi parut tak hilang² juga...saya jadi down sangat² dengan masalah muka sy bila setiap kali tengok cermin, nak keluar rumah pn malu...kalau nk keluar rumah kena make up tebal², tapi make up mana boleh tahan lama...lama sikit je dh merekah.",luah Nurul dalam perkongsiannya kepada kami.


Dek kerana tak tahan dengan masalah kulit yang semakin menjadi jadi, dia mula mencari ikhtiar lain. Dengan lambakan pelbagai produk di pasaran Nurul lebih berhati hati dalam produk yang terbaik dan bermutu. Apa yang penting produk tu selamat, mendapat pengiktirafan dari KKM dan mampu menghilangkan parut besar pada wajahnya.


"Saya cuba tengok²  produk skincare di facebook. Mulanya saya nak try set skincare lain, tapi tak tahu mcm mana saya boleh tertarik nak mencuba produk deeja cosmetic ni lepas tengok testimoni² yang cukup banyak dari pengguna. Saya nak tahu kesannya berbaloi tak dgn masalah parut saya yang teruk ni. Tak sangka akhirnya mmg produk ni terbukti berkesan. Banyak parut saya dah hilang hanya sebulan pemakaian dengan sangat² konsisten. Alhamdulillah husband dan family saya pun berpuas hati dengan perubahan ni.


"Masa mula² nak cuba skincare saya paling takut ada pengelupasan. Tapi inilah yang buat saya sangat² puas hati dengan deeja cosmetic bila parut kat muka saya dirawat tanpa apa² pengelupasan dan tak ada pedih².


"Saya mula menggunakan Set Deeja Cosmetic 5in1 dan diamond foundation dan alhamdulillah sebulan lebih bersama Deeja Cosmetic kulit saya dah bertambah baik. Jerawat pun dah kurang kulit lebih halus dan lembut dari dulu", tambah Nurul.





Bagi yang berminat untuk mendapatkan produk ini boleh hubungi talian di bawah atau layari facebook mereka untuk lebih banyak testimoni.


Facebook:

https://www.facebook.com/deejacosmeticofficial/

Talian untuk dihubungi:

0196495950
0192495950
0192785950
0176535950
0199459362
0192526838

"Nak Cantik Gebu ??? Haruslah Deeja Cosmetic"



Ni Testimoni aku sendiri



   
sebelum
selepas






















Harganya tak mahal dan tak sampai RM100 pun untuk 5 jenis produk ni. Harga mampu
milik sangat. Dan boleh bert


ahan dalam sebulan. Mengikut cara penggunaan kita juga.

1 set deeja cosmetik  berharga
RM85.00 (SM)
RM90.00 (SS)

Untuk maklumat lanjut, korang boleh terus ke :

FACEBOOK : Deeja Cosmetic HQ
INSTAGRAM : @deeja_cosmetic_hq
WHATSAPP : 019 - 694 5950

Terima Kasih Sudi Baca .

You Might Also Like

8 pesanan ditinggalkan

  1. Wiwittttt patut berseri2 muka Farah.. :)

    ReplyDelete
  2. wanita dan kecantikan berpisah tiada.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe kecantikan itu hak milik setiap insan :)

      Delete
  3. Memang best pakai..kita pun dah suka

    ReplyDelete
  4. Best guna Deeja ni, kulit jadi lembut dan licin je.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan..tidak di sangkal lagi..kulit makin glowing

      Delete

tinggalkan komen anda di sini ^O^