//]]>

Tanam pokok lagi

May 22, 2017

Hiii all

ujung minggu yang redup
macam biasa hari nie sambung
hobi menanam pokok bunga
hari nie aku sambung lagi menyemai pokok bunga seri Pagi
senang sangat nak tanamnya

cucuk-cucuk jer...
dalam masa 2 hari pokok korang akan tumbuh
dengan segarnya...
aku dalam proses nak tambah koleksi
bagi ada pelbagai warna
aku suka...hahahah

orang lain dah berzaman dok tanam pokok kan
aku jer yang baru berjinak-jinak
almaklumlah baru ada rumah sendiri
dulu kalau nak tanam seriau juga
nanti takuk-takut pokok rosak
sebab naik lori pindah sana sini kan..



nie je kawan aku tanam pokok bunga
ohh ya..sempat juga aku pujuk en,hubby
buatkan tempat gantung pokok bunga tu
cuma...cuma..nak cat jer belum masanya
en.hubby kata cat sendiri sob..sob..sob

aku x da mood lagi hahha
kna tunggu mood datang bau touch up semua
sebenanya aku cuma nak abiskan stok kayu masa buat rumah ari tu
lebih banyak..

nota : sekadar memenuhi masa lapang :)





You Might Also Like

2 pesanan ditinggalkan

  1. yang kita ni dok tanam sayur dalam pasu sekali lupa siram semua layu huhuuu...

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^