Logo KBBA

CADAR VIRAL

September 28, 2017

hai selamat malam..

haaa..entry yang jarang-jarang muncul pada waktu malam..hahaha
aku set time untuk publish la..
so bosan-bosan meh baca entry aku nie sampai abis..
entry santai-santai sahaja..

kalau sebut VIRAL sana-sini laju je nak membacakan
pantang nampak tempat makan viral, tempat percutian viral,
teh ais viral, kek coklat leleh viral laju je orang baca then taq sahabat terdekat kan..kan
aku pun tak terkecuali... laju juga membaca
(aku refer facebook la ehh..)
tapi untuk aku cukup la sekadar tahu..
tak yah nak tambah lebih-lebih sudah...hehe
yang mana baik ambik..yang virak sebaliknya korang faham-faham sendiri la ehh

now,aku nak share viral yang baik-baik sahaja hehe
korang tau tak? CADAR VIRAL?
Haaa...fenomena CADAR VIRAL pula..
okies yang nie aku memang ambik kisah
sebab geng mak-mak memang tak boleh dengar bab-bab gini hehehe
mula-mula tengok terus terpikat
benda kalau VIRAL nie panas-panas confirm mahal lagi
so, tunggu reda sikit jalankan misi servey harga..kahkahkah
AKU DAH TERJEBAK WEii...









tengok lah weii
CADAR VIRAL CROWN
warna cun-cun..aku share sahaja bukan jual tau!
kalau berkenan cari la sendiri dekat facebook hihihi
bila dah ada sendiri korang akan tahu kelebihannya 




haaa nih dia cadar viral aku dah selamat pun mendarat...
tapi bukan cadar viral crown 
kali nie aku pilih bercorak..
soft-soft gitu..
aku kasi 5 bintang..
memang best pakai, lembut dan lengkap yer
yang nie aku beli 1 set cadar + 2 sarung bantal + 1 bantal peluk
harga pun mampu milik tak sampai RM100 *_*
aku dah terpikat dan tengah jalankan misi menambah koleksi

psssttt..nak tanya korang geng mak-mak macam aku nie ada tak peel giler kumpul cadar..hewheww...




You Might Also Like

1 pesanan ditinggalkan

  1. Beli dkt mane ni..ena mmg suka kumpul cadar. Setiap minggu 2kali tukar cadar .punyala suka dekor bilik kn..hehe..tdo pon xsuka cadar bau..sbbtu suka beli byk..

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^