//]]>

JUS ASAM KUNYIT MADU

September 21, 2017

Selamat pagi

mood ada baik hari nie??
aku dapat minuman Jus asam kunyit madu
rasa sekali pasti nak lagi hehe



baru-baru nie aku memang asyik nampak je orang update
pasal jus kunyit..tapi tak pernah pun tertarik
tapi last nampak orang update pasal
JUS  ASAM KUNYIT MADU
hati nie meronta-ronta la juga nak merasainya
dah macam mengidam la pula..hihi

khasiat kunyit?  korang mesti tahu kan..
so sesuai la untuk mak-mak macam aku nie
alhamdulillah rezeki nak merasainya tercapai jua...



💛JUS ASAM KUNYIT MADU (JAKM)💛

Sebenarnya Banyak khasiat jus asam kunyit madu homemade, dimasak dari bahan dan persediaan  secara tradisional..untuk kesegaran berterusan bolehlah letakkan dalam peti sejuk. Kesegaran akan kekal selama 2-4 minggu.

JAKM ni homemade dan tanpa bahan pengawet.

 KANDUNGAN JAKM

  •  ibu kunyit
  •  halia
  •  asam jawa 
  •  temu kunci
  •  madu
  • saffron
  •  habbatussauda
  •  gula melaka
Setiap ramuan ni mengandungi manfaat yg tersendiri. 

Ibu Kunyit - mampu menyembuhkan luka dalaman, mengempiskan perut, mencantikkan kulit, anti bakteria.
Halia - boleh mengeluarkan angin.
Temukunci - untuk kesegaran badan dan menambahkan tenaga,menghilangkan kelesuan dan letih2 badan.
Saffron - bagus utk penjagaan dan kecantikkn kulit.
Habbatussauda - mampu menstabilkan gula dalam darah, meningkatkan sistem kekebalan tubuh. Madu - untuk tingkat daya ingatan, anti kanser, tingkatkan kesuburan suami isteri dan manisan pengganti gula.
Gula melaka - pula sebagai pemanis bersifat antioksidan juga mampu mencegah serangan asma.




Antara khasiat Jus Asam Kunyit madu (JAKM)

😍 membantu menurunkan berat badan
😍 Bantu Rawat Masalah Kulit
😍Bantu Proses Pencerahan Kulit Secara Alami
😍Bantu Naikkan Aura Seri Wajah
😍Bantu Rawat Haid Tidak Tratur&Darah Kotor2
😍Bantu menstabilkan kolesterol dalam darah
😍 Bantu Buang Angin Dalam Badan
😍Bantu Rawat Ibu2 Dlm Pantang/Lepas Brsalin
😍Bantu Melambatkan proses penuaan(awetmuda)
😍Bantu Rawat Luka Jahitan Lepas Brsalin
😍Bantu Rawat Masalah2 Rahim/Peranakan
😍Bantu Rawat Masalah Bau Badan
😍Bantu Atasi Masalah Keletihan
😍Bantu kurangkan masalah gastrik
😍Bantu Atasi Migrain/Kerap Sakit Kepala
😍menstabilkan gula dalam darah
😍tingkatkan kesuburan suami isteri
😍 mencegah batuk/selsema/asma
😍 melancarkan sistem pencernaan
😍menurunkan paras kolesterol

Siapa Yang Perlu Amalkan👇👇👇
✔Wanita
✔Lelaki
✔Anak Dara

Jus ni boleh membuang angin dalam badan, mencantikkan kulit, awet muda, mengurangi lemak dalam badan, memperlambatkan proses penuaan, menyegarkan badan dan melancarkan peredaran darah.

Rasa masam-masam manis, segar semestinya sedap. Boleh diminum ketika sejuk/suam.
Minum 1/2 gelas (-/+60ml) pagi sebelum sarapan @ malam

Berat -/+ 360ml

Harga rm12 sebotol sahaja

Untuk Maklumat Lanjut :

INSTAGRAM:
https://www.instagram.com/i.am.anirza/

FACEBOOK:
https://www.facebook.com/azrina.samsudin

FACEBOOK PAGE :
https://www.facebook.com/jusasamkunyitmadu/



You Might Also Like

18 pesanan ditinggalkan

  1. Wow! Suka minuman sebegini. Khasiat pun banyak untuk kesihatan dalaman kan. Thanks for sharing pasal minuman ini.

    ReplyDelete
  2. Wahhh banyak khasiatnya, nanti nak cuba jugaklah.

    ReplyDelete
  3. Sedap tak? Selalu minum air kunyit dan halia aje. Kalau campur asam ni rasa camana eh? Hehehehe. Curious kita nak tahu. Haha.

    ReplyDelete
  4. Nak try jugakkk .. tgk semua minumm fuh mengundang betul

    ReplyDelete
  5. Memang sedap jus kunyit ni. Berbeza dengan jus kunyit yang lain.

    ReplyDelete
  6. Kandungan yang terdapat di dalam Jus Asam Kunyit Madu ni memang sangat baik dan berkhasiat untuk menjaga kesihatan dalaman dan luaran. Sesuai untuk lelaki dan wanita. Saya dan isteri telah mengamalkannya. Hasilnya memang superb!

    ReplyDelete
  7. pengamal asam kunyit dr dulu. yang ini ok juga... berangin badan

    ReplyDelete
  8. Tikah suka giler kalau bab-bab jamu ni. Sebab ibu pon jenis makan benda2 alah gini. So terikut gak. Tapi mmg bagus usia2 muda dah amalkn jamu ni.

    ReplyDelete
  9. Teringat ais krim asam. Huhu. Nak cuba nih. Dengan kunyit mesti sedap.

    ReplyDelete
  10. bagus ni kalo ade ekstrak kunyiy.. lagi lagi utk wanita. Umphh! mmmg terbaik nii

    ReplyDelete
  11. memang sedap JAKM ni, tak sangka rasanya sedap dan macam-macam khasiat boleh dapat. semua orang wajib amalkan

    ReplyDelete
  12. Banyak khasianya ni. Pernah minum air ibu kunyit pure. Tapi masa dalam pantang lah ☺

    ReplyDelete
  13. mcm sdp je ni.. hehe. sbb pnh beli jenma lain, mg xleh telan. hahaha

    ReplyDelete
  14. Nampak ada beberapa orang promote benda ini... macam nak cuba je... Betul ke lelaki xde masalah kalau minum jus ini?

    ReplyDelete
  15. Org kata minum air rebusan kunyit dan madu mmg elok utk perempuan. Dah ada jual botol cam gini senang lah...x payah susah2 buat sendiri

    ReplyDelete
  16. Hanya yg pernah rasa je tau kehebatan JAKM ni. Serious rugi tak try

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^