//]]>

DileMa Lagi...

May 28, 2012

aduhh..saya dalam dilema kini..
bukan dilema rumahtangga..
dilema dengan hati dan perasaan..huhuhu

kenapa??
hmm..saya dalam dilema nak pergi ke tak pergi??
pergi mana??
pergi mana lagi di musim cuti sekolah nie..
tentu la majlis perkahwinan..hihi

kawan saya cakap saya mesti hadirkan juga diri semasa hari bahgia tue..
aduhh bukan xnak pergi..
tapi....................
banyak sebab nie..
dalam hati nie rasa nak sangat pergi.
patutkah saya pergi atau tidak ekkk..!

bukan hujung minggu tapi  hari bekerja...
MyH pun bekerja..
saya nak pergi dengan sapa??
dah macam mengeluh pun ada...hahaha
xpatut2..
biar masa aje la yang tentukan nanti..
mlm nanti kena bincang lain ngan MyH...
both of them are our frendzzz...^o^


You Might Also Like

2 pesanan ditinggalkan

  1. sy pun pernah macam ni. tak pergi weeding bff kawen.mulanya dia macam merajuk tp sy poskan hadiah kat dia.. :)

    ReplyDelete
  2. ctayue: itu la..rasa mcm xsampai hati pula..kenduri kita dia attend..hadiah mmg dah siap untuk dia..rasa mcm nak kna pergi juga..masih dalam dilema nie..

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^