//]]>

aduhai Kaisara sayang...!

June 19, 2012

selamat pagi...
arigatogozaimas....huhu (betul ka saya tulis nie...hihihi)
nak curi masa sekejap..tengah kerja nie...

pagi tadi hantar kaisara ke rumah pengasuh..
kesian dia ngantok sangat..
sepanjang jalan mmg tido xsedarkan diri..
bila sampai ja rumah pengasuh..
dah terjaga..
bila minta nak salam dah xmahu..selalu okay aje..
nak ikut la tuu..
kesian kaisara...
sorry ya sayang mama...
mama kerja..

semalam cuti rest kat rumah je..
sbb papa kerja..
bila time kaisara nak tido je..
mesti panggil "mak..mak.."
aduhh sayu ja atey nie...

bukan sekali dua..
banyak kali pula tu..
rindu ka kaisara dekat pengasuhnya tuu??
tok jang yang mengasuh kaisara tu..dia panggil "mak"
saya??mesti la kaisara panggil  "mama"
tp mmg susah la nak dengar dia sebut mama...
sbb "papa" masih tetap di mulutnya..huhuhu..
anak papa la katakan..

kadang2 terfikir juga..
time dia duduk umah pengasuh..
ingat kah kaisara pada "mama" dan "papa"..
selalu x dia sebut2 nama kami..??
macam2 la dalam benak fikiran nie..
I'm sorry sayang mama...!

nota: pengorbanan seorang ibu dan ayah..dalam meneruskan kehidupan yang sederhana..harap anak mama memahaminya satu hari nanti..!

You Might Also Like

5 pesanan ditinggalkan

  1. Assalamualaikum...
    nak bgtau..saya tak boleh terus ke sini, bila terus dari komen..akan keluar "profil tidak tersedia"...

    ReplyDelete
  2. izan mama mia: xfaham la..awk xboleh komen direct ka?saya xpandai sangat nie..nk buat cam na yer..

    ReplyDelete
  3. saya nanti pun mybe tinggal kt pengasuh.. macam mane la nanti.. hhuhu

    ReplyDelete
  4. mrs mell: itu la kan...anak kecik2 xpala xpandai cakap lagi.nanti dah pandai cakap lagi la ssh nak tinggal..tersentap juga hati..mcm2 yang mereka akan tanya nanti..

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^