Logo KBBA

menanti kedatangan RaMadhan

July 17, 2012

salam....

seronok menati ramadhan yang bakal tiba...
rasanya dah ramai yang melakukan persiapan..
menyambut ramadhan..
begitu juga syawal yang akan tiba nanti...

sayuuu aje hati bila mengenagkan..
arwah mak saya...
tahun nie tahun ketiga tanpa mak...
meraikan ramadhan dan syawal..

walaubagaimana pun...hidup perlu di teruskan...
saya dah bersiap sedia..mental dan fizikal..
untuk ramadhan yang akan datang ini...
korang pula macam mana?
semoga kita sama2 mendapat keberkatan dan keredhaaan dariNYA...


nota: doakan perjalanan dan perjuangan saya mencapai cita2 berjaya...semoga ada tempat untuk saya...:)

You Might Also Like

2 pesanan ditinggalkan

  1. InsyaAllah setakat ni saya dah bersedia untuk berpuasa di bulan ramadhan :-)

    ReplyDelete
  2. Hana pun tak sabar menanti Ramadhan. Hari2 dok countdown. hehe. InsyaAllah. =)

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^