//]]>

MeMbeBel SekejAp

July 16, 2012

salam...

mulakan hari ini dengan senyuman...
okay...
walau sesibuk mana pun anda...
senyum aje la...
hehe..

kata2 semangan untuk diri sama sebenarnya...
aduhh..serius...minggu nie..
rasanya sangat sibuk...
nanti saya shere apa yang di sibukkan tuu..


tak terlayan kaisara dirumah hujung mgu yg dah pun berlalu...
minggu depan permulaan puasa pula...
harap2 bangun pagi tak lah terlupa...
nanti terus ke dapur makan pula..
xpun dekat opiss duduk mengunyah jajan...haha

almaklumlah...dah lama ok asyik makan di waktu siang...
jangannnn...jangannn...tau!
batal puasa nanti...:)

ok lah..nanti nak sambung membebal lagi..
walaupun sesibuk mana anda...
jangan di lupa kepada perkara yang WAJIb...


my love sweetheart..kaisara...alaaaa..tomey..tomey..!


nota : terasa menyesal pula sebab dah memotong rambut kaisara..walaupun sikit..rupanya kembali kepada muka baby2 NYER dahulu..aduhh..dah x sweet lorrr...kna tunggu panjang balik!

You Might Also Like

3 pesanan ditinggalkan

  1. sis ke yg minta ajar cara buat bunga yg last tu?
    klik nama at komen tu x dpt..so miss z main rambang je ne huhuh..kalau betul, miss z ikut tutorial ini.. simple dan senang ja

    http://awokskitercraft.blogspot.com/search/label/TUTORIAL

    ReplyDelete
  2. ololooo comel je kaisara ni.... ok je rambut dia.. :-)

    ReplyDelete
  3. intan belian: yg nie rambut lama

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^