//]]>

PemBersih Muka suSu Beras

July 04, 2012

salam 1malaysia

entry kali nie sambungan dari
entri sini...saBun Susu BerAs
wahhh siap ada sambung-sambung lagi...(kelas kau mak jemah...huhu)
mai2 pakat baca yer..

PEMBERSIH MUKA SUSU BERAS
Barang Yang lebih Kurang Sama...
macam SABUN SUSU BERAS
fungsi yang sama..
tetapi dalam bentuk yang lebih mudah digunakan...

kenapa saya cakap macam tu??
sbb....

ahhh tengok la sendiri...




sumber:dari encik google..mmg xclear ok.


haaa...tu diaaaa
betul tak saya kata??
lebih mudah digunakan..& di bawa kemana sahaja..kan..kan..
pada yang berminat nak dapatkan produk nie..boleh la email saya..
komen disini pun boleh
nak tanya berkenaan produk nie pun boleh..

HARGA:RM15/pcs


nota: sabun susu beras dah seminggu saya mencubanya..hasilnya mmg memuaskan..lain orang lain rasanya...nak tahu kena cuba lah sendiri...kulit semakin lembut dan licin..okay!sila jgn jelus...hihihi ^o^...

You Might Also Like

1 pesanan ditinggalkan

  1. nak tanye nie, sabun nie sesuali utk semua kulit ke? balas kat email sy bole ? keyrah91@yahoo.com

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^