//]]>

wowww..dapat sms Bertuah..

July 09, 2012

selamat petang

baru sebentar tadi dapat 1 sms berTuah
hahaha..
bertuah la sangat..
RM20 000 ooo...
kalau dapat mmg bertuah la kan...
tp zaman sekarang nie mana..
nak dapat dengan mudah2 aje duit sebanyak tuu...

siap bagi website lagi..sekali masuk mmg wujud la website tuu...
rasa macam semakin dekat wang tunai tuu...
nak pula kita mmg pengguna tegar produk tersebut...
tetapi dek rasa yang xmunasabah..
dengan mudah-mudah nk dapat DURIAN RUNTUH...
saya pun buat panggilan direct ke admin syarikat tersebut...
(nak pastikan agar tidak tertipu)
saya tak buat terus panggilan ke sms yang diterima..(serius mmg xpercaya)
tp nak pastikan syarikat tersebut juga mengetahui mengenai promosi tersebut...

bercakap dengan customer service...
YESSS itu HANYA SMS SI pENIPU...(dalam hati selamat aku)
peraduan tersebut mmg wujud..
TETAPI telah tamat pada ApRIL yang lalu...
semuanya angkara si penipu...
yang bercakap melayu berseleng INDON (sebelum nie pun pernah dapat panggilan dr si penipun tu..2-3 bulan yang lalu..)
customer servis tu la yang cakap..
mmg pihak mereka dah tahu..
dan ada beberapa pelanggan yang pernah buat aduan pada mereka..


nota: pada yang dapat sms atau panggilan kena pastikan betul2..semoga kita tidak tertipu dengan sendiket mereka..lalalala(eh..senang hati pula dah terlepas peluang RM20 000 tu)nampaknya bukan rezeki saya..

You Might Also Like

2 pesanan ditinggalkan

  1. alhamdulillah.. nsb tergerak jugak hati nak telefon kan... mmg skrg ni org sk menipu ramai kan...

    *blog awk ok je :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la..bukan senang nak dapat duit dgn mudah2 kan..better check dlu..
      okay ekk.tq.tp xrasa muzik macam mengganggu ke?

      Delete

tinggalkan komen anda di sini ^O^