Logo KBBA

BlogList PerMataBiru.BermiNat??

September 07, 2012

salam..

sempena syawal yang mulia nie...
tetiba rasa macam nak tambah bloglist baru
dalam blog saya..
ada sapa2 yang berminat tak..??

saya selaluNya akan blogwalking rakan-rakan blogger
melalui bloglist saya terlebih dahulu...
korang pula macam mana?

jadi kalau korang rasa nak masuk dalam bloglist saya..
tinggalkan link blog korang disini..
nanti kita sama2 tukar link
untuk masuk dalam bloglist..
supaya lebih mudah untuk melihat entry terbaru  blog korang2 sekalian.....

walaupun blog saya masih suam-suam kuku..
tapi saya memang rajin blogwalking..
dan menjadi silent reader...
so pada rakan2 blogger sekali...
sila tinggalkan link anda untuk masuk di dalam bloglist PermataBiru...peace!


nota: Just Drop Your link Here...xda syarat yang permatabiru tetapkan..salam perkenalan..nice to meet you frendzzzz...^__^(need under 20 link only)

You Might Also Like

1 pesanan ditinggalkan

  1. hye...lama tak mai sini, sehat ke? raya cam na?

    http://lobaksusue.blogspot.com/2012/09/ketupat-daun-buluh-penah-makan-ke.html

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^