//]]>

transForMasi kaisara-Part 2

September 26, 2012

selamat pagi....

okay..nak kongsi sambungan dari entry semalam
yang terlepas tgk entry tue klick SINI
memang menarikkk kan..kan..dan tertarik gitu...huhu
kalau tgk tajuk pun mesti boleh agak apa kandungan entry kali nie kan...
jommmm........tengok bersama-sama...
my baby boooo




time nie bawa kaisara jenjalan kuala perlis..jalan-jalan makan angin aje...hehehe



kaisara yang comot..time kecik2 kalau nak ambik gambar je dia mmg suka...seee....



masa masih baru dapat naik walker..habis semua almari dia langgar.....then lariiiiiiiiiiiii......




kaisara with baju raya haji...chomel gituuuuuuuuuuu



kali pertama bawa kaisara jenjalan makan angin jauh...3jam perjalanan ke ipoh mmg xtido langsung dalam kereta..naik lenguh tangan memegangnya...kenangan terindah di cameron highlands disember 2011



rupa kaisara bila merajuk...kat depan umah atas rumput jer nie...mama tangkap gambar pun buat tak layan jer...waktu nie kaisara baru pandai duduk 9 bulan baru time nie..


nie enset kesayangan kaisara bluebeery lagi tau....kelasss kau kaisara...huhuhu...maksu kaisara yang kasi nie..

okay..anak dara mama yang ayu berselendang mama punya..."kita sibuk lipat dia sibuk nak pakai"...jerawat batu seketul dimuka..akibat dicium sang nyamukkkk...




time nie bawa kaisara pergi wedding Myfriendz dekat seberang perai,penang..dah boleh jalan daaa....penat nak mengejarnya...



the latest pic kaisara semasa hari raya 2012...muka tak nak senyum atas papanya..sbb dah ngantok nak tidooo...tp org ramai dok berhari raya kat rumahhh...



nota: sekian untuk kali ini....apalah yang kaisara tengah buat sekarangkan...mama kat office nie..tido kot??hmmm...miss u baby!




You Might Also Like

2 pesanan ditinggalkan

  1. Kaisara yang comey ^^ nak cubit pipi dia.. paling comey dia pakai topi pink tu. hehe

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^