//]]>

SelaMat pagi Isnin

October 08, 2012

salam...

selamat pagi...........
mood happy pagi nie..
sebab????
ohhh..nampaknya mood happy pagi nie tidak bersebab...hahahaha
hidup nie kena la selalu ceria2 kan..
walaupun kadang2 kita ada rasa DOWNNN..
dengan Somethings yang menggangu fikiran......
hidupp mesti di teruskannnn..kan..kan...

semalam terrrrr Rajin sikit...
duduk sesaja dirumah...
mengubah suai barang2 dalam rumah...
seorang diri.....
bila en.Hubby balikkkk.......
tararraaaaaaaaaaaaa........
terkejuttt dia..(sejak bila la bini aku nie rajin...hehe)
macam tu agaknya dalam fikiran dia...hehehe

bukan selama nie saya tidak rajin...
cuma mood rajin nie bila datang tanpa kita sedari...
yang tak ada kerja pun jadi banyak kerja......
cuba nak ubah suasana dalam rumah...
ubah susun atur barang2 dalam bilik ja..
setakat sekarang mmg berpuas hati la..
nampak sikit kelainan..
org kata nak ubah angin...hehehe
(mood nak beli barang2 dalam umah pun naikk juga...alahai..duit-duit semua itu!)


nota: tetiba ja rasa macam nak buat sesuatu pada halaman belakang umah..nak buat apa ekk??tanam pokok??tanam rumput??rajin kaaa??hehehe




You Might Also Like

4 pesanan ditinggalkan

  1. bila mood rajin tu dtg.. mmg macam2 lah kita rasa nak buatkan :-)

    ReplyDelete
  2. hari ini saya pula lemau...penat tak hilang selepas balik kursus..

    ReplyDelete
  3. wah..ceria mnymbut kdatangn hari isnin..

    ReplyDelete
  4. kalau dah mood rajin datang baik ushakan hehe.. boleh gak tu tanam2 pokok yg boleh datangkan hasil.. lagi best kalau kawasannya luas.. serai, cili, pokok limau dll hehee

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^