//]]>

selamat sudah!

November 07, 2012


salam...
hello my blog...
rindu sama kamu...
dah 2 hari xda entry terbarukan...(rasa macam dah  banyak hari kot..hehe!)
sibuk sikit..rushing sana sini...
terkejar-kejar masa yang ada nie..
macam tak cukup tanah pula nak berlari....hehe

alhamdulillah dah selamat menjalani temuduga terakhir...
harap-harap ada la rezeki saya di sana...
ramai juga yang hadir...
dan kemungkinan separuh dari yang di panggil akan
dapat jawatan yang kami pohon tu...
bedebar-debar pula rasa...
keputusannya dalam tempoh 1 bulan...

semuanya nanti bergantung pada nasib dan rezeki...
sebabnya saya dah berusaha yang terbaik untuk..
kami sekeluarga...
thankssssss...sangatttttttttttt
kat my Hubby cayangggggg...
sbb bagi support dan bawa saya kesana....
dah 3 kali temuduga untuk satu jawatan yang belum pasti milik saya....
bak kata pepatah "Usaha TanGGa KejaYaaN kaN...."
semoga usaha saya itu membawa kejayaan yang lebih baik dalam kehidupan kami sekeluarga..
amin ('-'')


nota: kalau bukan rezeki saya disitu saya redha..pengalaman yang diperolehi sangatlah berharga...untuk masa akan datang...



You Might Also Like

2 pesanan ditinggalkan

  1. alhamdulillah..mudah2an ada rezeki anak di situ.amin

    ReplyDelete
  2. Saya doakan agar awak berjaya.

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^