//]]>

Alhamdulillah..sYukur

January 01, 2013

salam....

cakkkkkk.........
i'm back....hahahah
macam dah lama tak muncul kan diri plak...(sengal..)
nak taip laju-laju untuk munculkan
entry pertama pagi nie semperna hari pertama tahun baru 2013
yeeeahhhh..
dah tentunya rasa bersyukur
dapat bernyawa lagi ditahun baru nie..
alhamdulillah..Thank you Allah swt..

kat sini juga nak kongsikan kegembiraan..
yang saya dapat ditahun baru nie..
alhamdulillahhhhhh.......
pertamanya, kontrak kerja saya di sambung...
setahun lagi...
ini bermakna saya masih ada kerja..,
masih punya rezeki di sini...
untuk bersama-sama korang semua..hehe ( suka tak??suka tak??)

yang keduanya...
alhamdulillah syukur..
mybaby boo..kaisara xda masalah jantung..
selepas membuat echo dan check up semalam...
doktor cakap xda lubang pun pada jantungnya..
dan denyutan jantung dia juga normal
xda pun bunyi murmur tu...
ya Allah....syukur sangat..
masa doktor cakap macam tu..
hanya tuhan yang tahu..
fuhhhhhh...lega...

mungkin semuanya berkat kesabaran dari kita..
hanya berdoa yang terbaik untuk kami sekeluarga..
syukur dengan semua yang dikurniakanNYA...

nota: tahun baru, azam baru, semangat baru...semoga semuanya berjala dengan baik..amin..




You Might Also Like

8 pesanan ditinggalkan

  1. alhamdulillah..selamat tahun baru untukpermatabiru..
    terhibur dengan lagu di blog ini

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah

    jemput baca sini

    http://lobaksusue.blogspot.com/2013/01/perhatian-kepada-ibubapa-atau-sesiapa.html

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah syukur...ada berita baru di tahun baru ye!

    ReplyDelete
  4. selamat tahun baru 2013..semoga 2013 lebih bermkna buat family anda....semoga bhgia :-)

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^