//]]>

KaisaRa Deman

January 28, 2013

salam...


selama pagi kawan-kawan...
untuk pertama kalinya 2013
kaisara mula demam..
kesian plak kat dia..
dah meleleh-leleh hingus dihidungnya...
rasanya dah lama dia tak demam

time kaisara demam nie laa..
saya mula lah rimas perut (kata orang tua-tua..)
nak tidoq malam pun tak terlena..
kesiankan dekat anak
takut tak sedap badan...
yela.. kalau kita yang dah berumur nie
bila demam pun nak meragam
inikan pula anak yang masih kecil
tak reti nak bagitahu apa yang diaorang rasa..kan..
sungguh-sungguh susah hati saya..

dah dua hari juga kaisara tak nak makan langsung nasi..
coklat juga yang dia minta..
susahkan nak hadkan coklat untuk diaorang makan..
saya bukan apa kalau boleh tak nak lah gigi dia cepat rosak..
tapi tu la yang paling mereka suka..
bila tak bagi mula lah nak mengamuk..
walaupun kaisara nie masih kecill..
mak aiii...meragamnya bukan main lagi..siap guling-guling lagi atas lantai..
kata orang akal dah jenuhhhh..
kena turut ja kata mereka...hehehe

hurmmmm
sekarang mai pula angin baru..
bila hari-hari asyik sebut nak ke tesco
dan nak naik motooor...
bila na pergi jalan-jalan jauh pun dia nak naik motor..
jenuhh pujuk gak la..
siap nangis-nangis lagi dalam kereta sebab papa dia xbawa dia naik motor..

alahai kaisara....
agaknya demam nak boleh perangai baru kot!



nota: petang nanti nak ambik kaisara kat umh pengasuh..kesian plak kalau tido malam tak da mama dia nie..bila demam anak niemesti manja sikit dengan "mamanya" kan...sayang kaisara tau!



You Might Also Like

1 pesanan ditinggalkan

tinggalkan komen anda di sini ^O^