//]]>

Kaisara Insyirah

January 22, 2013

salam...

dah lama tak cerita tentang kaisara
tuan Rumah terlupa diri kejap..
minta maapp banyak-banyak ekk..
alhamdulillah kaisara yang semakin membesar dan bertambah cerdik
kalau bercakap tu memang tak henti-henti
kadang-kadang tu nak kena suruh diam gak la..
bukan sebab apa pun...
mama dia nie pun kadang-kadang tak faham apa yang dia cakapkan..hehehe

kaisara nie masih susah nak makan tau
walaupun dah bagi dia makan vitamin tambahan
bukan tak minat langsung
tapi still makan dengan kuantiti yang sikit
bila la agaknya kaisara nie nak mengemukkan badannya...
mungkin lagi comel kalau sedikit berisi...(boleh gitu...?)
tapi sesuatu yang saya mula perasan
dia suka makan sup..
semua jenis sup mmg dia akn makan..
bihun sup, mee sup, laksa, sup ayam..
janji berkuah dan dia boleh menghirup...
demand juga kaisara nie tau...hehe

setiap minggu mmg kena ada la menu sup nie...
samapai saya yang tukang masak nie pun
rasa dah jemu nak buat sup..hihihi
tapi untuk anakanda tersayangggg
masak gak la..
sup ayam, sup cendawa, sup daging, sup sayur..
dan macam2 sup yang tak pernah saya buat...
semuanya untuk kaisara ku sayanggg :)

kalau pergi makan dekat kedai je..
menu yang akan saya pilih ialah
nasi ayam or nasi putih + ayam goreng kunyit..
sebabnya saya memang selalu kongsi dengan kaisara
bila time makan
dan saya rasa menu tu ja kot yang sesuai untuk dia...
nak oder 1 untuk dia mmg tak habis la dimakannya..
nanti membazir pula...
harap-harap lepas nie selera makan kaisara akan bertambah..


nota: seronok bila tengok kaisara berselera nak makan..tp selera kaisara tu datang sekali sekala aje..mgu dpn kna pergi timbang dekat klinik..harap-harap naik laaaa...:(




You Might Also Like

1 pesanan ditinggalkan

tinggalkan komen anda di sini ^O^