//]]>

Novel Setia hujung nyawa

January 19, 2013

salam...


peminat-peminat setia hujung nyawa...
mesti dah ramai yang cuba mendapatkan novel nie kan
ada juga yang pernah membeli..ulang pulak membacanya
sejak drama setia hujung nyawa ditayangkan di tv3..
memang mendapat sambutan yang menggalakan..
untung la penulis novel nie Fatin Nabila
jualan novel pun mesti meningkat kan..

cayalah..
tp kalau tengok sinopsis dalam entry saya sebelum nie
setia hujung nyawa
memang pageview tertinggi lah yang saya dapat...
masing-masing nak tahu kesudahan jalan ceritanya kan..
saya sendiri pun berkobar-kobar juga..
akhirnya dapat juga baca novel nie




opppsssttt..bukan saya yang membelinya pun..hehe
ada sorang akak nie kat opis saya nie
mmg kaki novel..
untunglah saya..dapat tumpang sekaki untuk baca novel nie..
yeeaaahhh...
2 hari sudah dia beli...
hari nie dah dapat kat tangan saya..
esk weekend dapat la mentelaah bagi khatam novel nie...
syokkk...syookkk...huhuhu
jangan jelus tau you'olllss...


nota: excited plak nak tgk erlsalina bersatu dengan zain..nampak sweet...sweet aje...i like...

"Tiada insan  suci tanpa dosa masa lalu
Tiada insan yg berdosa gelap masa depannya"




You Might Also Like

6 pesanan ditinggalkan

  1. ha3..samala..bru je bli novel ni..dh khatam dah pn..

    http://zira-aziz.blogspot.com/2013/01/setia-hujung-nyawa.html

    ReplyDelete
  2. owh... setia hujung nyawa nie adaptasi daripada novel rupenye....

    #banyak citer skrng ni ambik daripda novel... mungkin penulis skrip tak de idea kot....

    My recent post :
    1.Pepohon Palestine [Photography]
    2.Travelog ke Kolam Air Panas Sungai Klah, Sungkai, Perak.

    ReplyDelete
  3. rasa cm nak cari juga novel ni..haha..

    ReplyDelete
  4. dulu masa kat sekolah memang suka novel..sekarang ni tak berapa baca novel lagi

    ReplyDelete
  5. Selamat menelaah novel tu....kikii

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^