//]]>

GA Januari 2013 Nurul Yui

January 18, 2013

salam...

nak turut serta dalam segmen
GA Januari 2013 Nurul Yui klick sini

Syarat-syaratnya :


1) Buat entry dengan tajuk " GA Januari 2013 Nurul Yui"
dan linkkan ke entry ini
2) Letak gambar yang disediakan

3) Bina ayat berdasarkan gambar yang mampu mencuit hatiku, akan dipilih

4) Dah siap, hantar link penyertaan di komen entry ini sahaja
sebelum bertukar tarikh 19/01/2013
5) Sila patuhi syarat yang sangat mudah seperti di atas


dialog:

shinchan: kika....kenapa tinggi sangat kau kat atas tu??mehhh la turun..aku nie dah la fobia dengan tempat tinggi-tinggi nie..

kika: aku tengah merajuk nie..!

shinchankalau yer pun kau nak merajuk dengan aku jangan la kau tutup pintu nie...  bukalah pintu ...aku nak masuk pujuk kau nie..

kika: buka la sendiri..pandai kau keluar, pandai la kau nak masuk kan..!(nada marah meooowww..meoooww)

shinchan: ewah...ewah..ewahh...sombong kau ekk..nanti aku pun tak nak kawan dengan kau ..jom la kita main kat bawah nie...aku tak da kawan dah nie.

kika: aku nak merajuk juga..nak main sorang-sorang ja kat dalam nie..kau pergi la main dengan tuan kau Nurul Yui tu...dari tadi aku tengok kau asyik dengan dia ja..huuuhhhh!


nota: hahaha..tergelak sendirian saya melihat dialogku ini...suka kucing comelll..tapi...oppppsssstttt saya fobia dengan kucing..tahap jingga (seriously takutt sangat)..^_^














You Might Also Like

8 pesanan ditinggalkan

  1. ahakz..sweet ayatnya..yui senyum depan pc ni bc kak oi..hahah..tq join tau..

    ReplyDelete
  2. kalo ada kelapangan insyaallah, anna akan join..

    ReplyDelete
  3. hikhikhik...boleh buat org tersenyum..nice!

    ReplyDelete
  4. salam. jemput join GA saya ye

    http://24-7nay.blogspot.com/2013/01/january-giveaway.html

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^