//]]>

B.R.I.M LaGi. apa Pendapat Korang??

February 28, 2013

salam...

tertimbul juga idea nak menulis ttg BRIM 2.0
bukan nak menambahkan rasa panas di hati sesetengah orang
tapi nak ucapkan terima kasih
dan rasa bersyukur kerana dapat menikmatinya..
bagi saya yang telah mendapatnya..
tapi isu brim 2.0 nie mmg panas juga bila
buka fb, blog masing-masing dok sebut ttg hal itu
lain orang lain pendapat..

bagi saya la..
tak perlu nak soalkan ttg duit yang korang dapat tu..
kalau rasa nak ambik berterima kasih dan bersyukur lah..
kalau rasa tak nak ambik, duduk diam-diam sudah lah..
ada juga yang dah ambik tapi masih nak cakap xcukup la, x merasa pun lah..sikit lah,
xnak sokong lah dan seangkatan dengannya..
nampak sangat tak tahu nak menghargai pemberian dr orang lain..
kalau ya pun dah dapat , gunakan lah sebaiknya..
kalau tak nak sokong pun terpulang lah..
"undi anda adalah rahsia"
tak yah nak heboh sekampung, nak buat-buat cerita..
nak kutuk sana kutuk sini..
yang duit korang dapat tu korang guna juga..!
bg yang bijak dan mmg xnak sokong ..
dan mmg xturun p ambik pun brim tu..(kira okay la tu)
tak menipu diri sendiri..



nota: dah nampak macam-macam rupa dan ragam manusia..!

You Might Also Like

8 pesanan ditinggalkan

  1. kalau rasa bantuan rakyat tu satu bentuk rasuah, better mane yg ckp2 belakang tu xpayah ambil la kan. dah la amik bantuan tu, pastu kutuk mcm2. apadaaa..saya ni ada mohon, tapi mmg sah2 x layak.x kisah la kan, bg la pd yg kurang berkemampuan

    ReplyDelete
  2. saya setuju dgn akak sue-rya..think positive :)

    ReplyDelete
  3. Kadangada yang tak reti nak bersyukur....
    Setuju dengan frasa, kalau taknak tak payah amik..... =P

    ReplyDelete
  4. tu la... kadang2 pelik kecoh2 je.. yang bising tu kenapa?sebab tak dapat ke? atau iri hati? tak suke diam.. bukan mintak duit korang yang bising ni pun..

    ReplyDelete
  5. rezeki jgn ditolak..dah org bg ambik jerlah,..pedulikan yg bising2 tuu

    ReplyDelete
  6. biasalah... dgr jugak org dok berkata2 pasal politik ni... ntahlah kdg2 cam malas nak amik pusing... apa yg penting malaysia ni aman damai tu je....

    ReplyDelete
  7. setuju.. undi adalah rahsia.. hargai apa yg diberi :)
    taknak komen byk..ciksu tak dapat :)

    ReplyDelete
  8. yg banyak komen tue duit dia ambik juga..huhu

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^