//]]>

Manik Di tudung

February 07, 2013

salam..

selamat pagi
entry pagi nie khas untuk si pemilik blog


kalau korang nak tahu
pemilik blog nie
adalah peminat  manik yang kronik (katanya..hehe)
tak kisah lah nak jahit manik
tempek di tudung mahupun baju

saya dah pun berkesempatan menempah
jahitan manik di tudung
sangat cantik tau...
kalau korang nak tempah sama
boleh la singgah ke blognya..
tgk dibawah nie hasil tangan dia...


yang nie saya punyer...hehehe

ini kawan saya punye...huhuhu


cantikkk takkk??
boleh request nak corak yang macam mana..
manik or bunga macam mana yang kita nak..
pendek kata mmg boleh ikut citarasa kita lah..
harga pun berpatutan..
thanks kak anie
sebab dah siapkan tudung yang cantik itu..
kemas jahitannya..

tudung dah siap...tapi baju belum ada..
so, buat masa sekarang simpan dulu dalam almari...
tetiba ja jatuh hati dengan colour tu (hijau terquois..)
pssssttttt...kalau nak tahu saya tempah jahit manik atas tudung aidijuma..saya suka pakai bawal aidijuma..hehehe..bestttt...


nota: blogger nie rakan sepejabat saya..kalau nak tanya apa2 pm je dia..sporting tau! thanks kak anie...:)

You Might Also Like

9 pesanan ditinggalkan

tinggalkan komen anda di sini ^O^