//]]>

raMbuT Baru Kaisara

February 26, 2013

helllooooo...

untuk kali ke berapa pun tak tahu la..
rambut kaisara di potong
muka pun makin berubah-ubah..
almaklum lah baby yang semakin membesar...
muka pun nampak lain..

baru- baru nie atas permintaan papa..
rambut kaisara kena potong lagi..
alahai...sayangggnya rasa..
ikutkan hati saya mmg xnak lah potong rambut kaisara
nak simpan bg panjang-panjang
nanti leh tocang-tocang..
tapi.....
bila dah besar nie nak sikat rambut lepas mandi pun susah..
nak kena main kejar-kejar dulu baru dapat sikat rambutnya..
menguji kesabaran betul...hihihi

so, solutionnya.., potong kasi pendek...
dan untuk kesekian kalinya...
tak mengikut kehendak yang saya idamkan...

warggghhhhh tension betul..
sekali nampak mmg ada stail rambut..
dua kali nampak dah macam baby boy pun ada...
dan setiap kali tak mengikut kehendak yang saya idamkan..
mmg berazam tak nak potong dah....rambut kaisara
steresss betul..
cepatlah...rambut kaisara panjang balik...!!!!




dua pic di atas rambut lama kaisara

yang nie picture terbaru kaisara with new hair style..pendek kan??



nota: rindu nak tgk kaisara masa kecik2 dulu lagi lain benar mukanya...:)

You Might Also Like

4 pesanan ditinggalkan

  1. ala sayangnya dipotong pendek. mcm anak sulung saya tu, dah sekolah baru saya potong pendek terus rambutnya. senang nk urus

    ReplyDelete
  2. comey rambut baru tu..kemas jer..

    ReplyDelete
  3. saya suka rambut anak pendek,..tapi berlainan dgn papa dia..huuh..
    tapi kalau pendek nampak kemas...come kaisara

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^