//]]>

steress

March 18, 2013

salam..

mesti korang perasan kan??
entry saya pagi nie...
sama macam entry sebelum-sebelum nie.. (kalau korang perasan la)
saya rasa selalu buat entry steress nie...hihihi
jujurnya memang tengah steres sekarang nie..

tak da la masalah besar sangat..
cuma..
kadang-kadang rasa otak nie tak mampu
nak fikir apa yang sedang saya fikirkan..
nyut..nyut je kepala nie..
masalah??
xda orang yang tak masalah
termasuklah orang gila..(yeke??diaorang ada masalah)
offcozz la masalah jiwa...hihihi
tapi kita memang tak dapat nak lari dari masalah
cuma sejauh mana kita cuba menghadapi masalah tu..
(boleh pinjam bahu sat..,nak teyakkkk sat :'(...)

berpura-pura tabah untuk sedapkan hati aje...
hakikatnya kita aje yang tahu...
tapi saya nak semangat yang kuat
dalam menghadapi hari-hari yang akan datang...
tolong kasi suntikan semangat boleh???
pada saya nie...


nota: nak pengsan sekejap boleh?? terkejut nak kena tinggal kaisara 10 hari...warghhhhh...tabah ka aku...!(ingat 3 hari ja...)


You Might Also Like

3 pesanan ditinggalkan

  1. Jangan stress2 kak..
    Banyakkan sabar, muhasabah diri..
    Insyaallah stress tu hilang.... =D

    ReplyDelete
  2. tq..harap2 cepat hilang steress nie..

    ReplyDelete
  3. stress..biaslah tue tp akan hilang bila tengok anak kan...

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^