//]]>

panas hujan

April 02, 2013

salam...

hujan di petang hari....
walaupun sekejap tetap bersyukur..dah lama rasanya panas di siang hari...peluh pUn dah mengalir bagaikan air terjun...:-(

rasanya rata-rata tempat sedang mengalami kepanasan yg agak tinggi...
sebelah mlm pun dah tak sesejuk dahulu...
agaknya pemanasan global yang semakin melampau..
kalau dlu musim kemarau ada juga anginnya..tp sekarang......
kalau yang tinggal kt kawasan industri +++ dekat dengan laut bahangggnya makin berganda la terasa...kan..kan...

saya kalau balik umah parent mmg terperuk aje dalam bilik ayh...tumpang aircond dia..hehehe
tu pun siap pasang kipas sekali....aircond saja tak cukup....
umah saya???pakai cooler aje tak de aircond pon.hihihi...

semalam hujan rahmat bermula...sejuk dan nyaman rasa...
mungkin kemarau nk habis dah kot...april dah kn..
harap2 masih mampu menahan panas dunia...

nota: sekarang mandi siang malam tak kira waktu dah...

(publish via mobile)

You Might Also Like

3 pesanan ditinggalkan

  1. Se4karang, hujan pun tetap terasa panasnya...

    ReplyDelete
  2. kat sini pun sekarang tengah hujan... betul panas sekarang lain macam...

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum ... saya dok seri kembangan selangor . kat sini mmg x de kemarau. sejak oct 2012 kerap hujan . hampir setiap hari . sepatutnya dah masuk msm kemarau . alhamdulillah sekrg nih hampir setiap ptg hujan lebat + ribut n guruh . Klu x hjn pun cuma dlm 2 hari jer ...

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^