//]]>

steamboat

April 10, 2013

salamm...


nk lepas juga gian
sbb teringin giler ni makan steamboat...
mmg dh pasang niat awal2
lg before ke perak
nk kasi juga tekak nie merasa steambot...

klu nk pegi dgn en.hubby mmg berjanggut juga lah ..
silap2 kucing pun tumbuh tandokk
sbb en.hubby saya x berapa suka steambot.hihihi
(gurau-gurau ekk abg...)
selalu jga ajak..
tp mcm xbest plak
klu saya je yg excited nk mkn
padahal en.hubby xsuka...
lastly saya pasrah aje..
klu ada rezeki tak mana...kn..kn

akhirnya last night dapat juga merasa
memang sedapp & terbaekk la..
walaupun kitaorang pergi makan
dah pukul 11 mlm..hehehe
dekat sejam lebih juga dok melayan stimboat nie
kalau kat area perlis nie
stimboat kitaorang mmg murah-murah aje
satu kepala baru  RM10 je.. (murahkan??)
mana nak dapat harga macam nie di KL nuhhh...
makan sebanyak mana yang mampu..
tapi AWAS tak habis kena bayar tau..hihi..

saya pilih RESTORAN EMBUN DINGIN
 (penahh masuk jalan-jalan cari makan tau suatu ketika dahulu..hihi)
ada banyak pilihan stimboat kat perlis nie tau!

*layan gambar dekat instagram saya je ekk..xsempat nak upload di sini...oh yaaa...kuar makan with my dady, adik & makcik sy je..en.hubby tak tahu....ssssssshhhhh..rahsia...kikiki



nota: nanti nak ajak juga en.hubby join sekaki...peace *_*

You Might Also Like

7 pesanan ditinggalkan

  1. oh rahsia...he he he...takper takper nanti saya tengok kat instagram... he he he...

    ReplyDelete
  2. Murahnye kak.....
    Tapi tak penah dengar pun....
    Kat area mana tu??

    ReplyDelete
  3. x pernah lg makan steamboat. selalu pegi johnny's restaurant pun, layan nasi goreng diorg. sup tom yam diorg mmg ori dari thailand. sedap gilos!

    ReplyDelete
  4. dh lma x lyn mkn steamboat ni..hehehee.
    bca entry ni,trasa nk plak ^^,

    ReplyDelete
  5. Baru nak tanya mana gambar..ehhehehe
    Kat instagram yek

    ReplyDelete
  6. sya pun jarang steambot ni..takut cepat kenyang

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^