//]]>

Perkhidmatan feri bawak kenderaan Kuala Perlis - Langkawi.

September 11, 2013

salam...

nak kongsi berita dengan anda sekalian..

Berita gembira untuk semua.
Perkhidmatan feri My Roro telah memulakan operasinya pada 3 September 2013.
Feri yang boleh membawa muatan kereta bersama penumpang ini mengambil masa 2 jam perjalanan dari Kuala Perlis ke Langkawi.

Caj perkhidmatan yang dikenakan RM180 sehala dan RM320 bagi dua hala.
Caj adalah termasuk bersama seorang pemandu.
Bagi penumpang lain dikenakan caj RM18 seorang.




kalau rasa-rasa nak p bercuti banyak hari boleh la
 bawa masuk kenderaan sendiri
 xperlu nak sewa-sewa dah kenderaan di sana nanti..

tapi caj agak tinggi la juga..
kalau anda mampu apasalahnya kan


semakin banyak la nanti kereta luar masuk langkawi..


info lanjut disini



nota: alhamdulillah lepas nie leh ajak en.hubby pegi tengok feri di jeti kuala perlis..dah dekat denganmy hometown..hehe

You Might Also Like

3 pesanan ditinggalkan

  1. bagus info ni bagi org yang tak tahu macam saya ni

    ReplyDelete
  2. Mahai jgk eh...x pnh ke lngkawi lg..nnti nk pg la..

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^