//]]>

Big Bubble Tasik Jublie emas, Kedah

May 10, 2014


salam..

last week punya story
balik kampung hohohoho
cuti hari pekerja tp xda plan ke mana-mana pun
sebab dakk kecik kaisara nie
demam la pula..


ditambah pula..
malam tu bertolak balik dari ipoh kul 2 pagi
sejuk angin malam gamaknya..
terus demam panas kaisara

sampai je rumah en.hubby kul 5pg 

terbongkang anak beranak sampai ke tengah hari..
petang baru keluar jalan-jalan...'dan makan-makan..
makan tengah hari kul 5 petang huhuhu
balik melawat bapak mentua kejap..
then baru bawa kaisara jalan- jalan..
dia requet nak ke tasik..

jomm ikut saya
biar gambar yang berbicara
acaranya.....




cedok air dalam besen...huhuhu
xdela..main bubble yeaaahhhh best ooo..



cubaan pertama kaisara...
apasal la bubble dia xsebanyak orang lain..



cubaan ke dua..digoyangnya tali tu laju-laju hahaha mn nak kuar bubble
air dah terpercik merata-rata



yeahhh berjaya..satu je bubble???




sila lihat backgroud ramaikan yang teruja bermain bubble...
orang tua pun excited kalah anak-anak kecik




macam orang tua tuuu...hehehe...maap ekk gurau2 aje papa...
pulun nak habiskan air sabun tu banyak nauuu! dah la nak malam...


hero mama tengok aje dengan muka pasrah..xboleh main lagi yer adik kaliff
tengok aje...nasib xmeragam



mama jadi pengasuh tersohor..kaliff dah menjeling2 kakaknya...
dlm hati mst cakap besar nanti siap la kakak...kukejar2 bubble tu..^__^




psstt: pernah main tak big bubble nie??dah banyak tempat ada..murah je..satu bekas RM3 ada yang RM5

nota: okay tu saja nak kongsi..xlarat nak taip...kekangan masa..huhuhu maaf yer...

You Might Also Like

2 pesanan ditinggalkan

  1. yang seronok sebab kita dapat luangkan masa dengan anak2 tu yang sebenonye......

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^