//]]>

Juadah berbuka

July 01, 2014

hellowww...


tgk tajuk entry meletoppss okay!
tapi sorry entry tidak bergambar..
pagi nie PB nak membebal aje..
iye la pagi-pagi buta..
kalau di sajikan dengan pandangan makanan yg enak-enak..
nanti ada yang terliur pula..hehe
tak baik tau...makhruh..makhruh..
hahahaha..

ok stop merepek..
back to asal..
actually biasalah bila mula ramadhan
PB mmg berazam nak sediakan juadah berbuka home made aje..
kekonon tak nak ke bazar
iye la..i kan PJJ husband & wife
susah tau nak bawa sesorang dua anak kecil yg comel tuu..
kang sesat plak si kaisara dalam lautan manusia di bazar tu..
macam mana..??hehe
lagipun yang nak makan pun PB sorang je


so, ambik inisiatif..
beli bahan basah aje..
balik campak-campak dahh siap..
nama pun PJJ kan..
haruslah PB buka puasa sensorang dengan 
si kecil dua orang yg tak berpuasa tu...sob..sob sobb..
sedihh tau!
tp..PB kena kuat dan harus kuat
melalui ujian kehidupan ini..
it's okay...hujung minggu 
insyallah....en.hubby akan balik menemaniku..huhuhu

dalam nak mencampak2 masak ala kadar tu..
resepi kena godek2 la juga..
hmm..agak2 hari nie nak masak apa ekk??
memandangkan Pasaraya MYDIN belakang OPIS aje
td sempat merembat ikan temenung...SEGAR tau
nak masak apa ehh??asam pedas??goreng2? masak Gulai??
ok..jom..cari resepi hari nie..hahahaha




nota: ok otak dah ke lauttt...padahal masih pagi lagi...>_<

You Might Also Like

5 pesanan ditinggalkan

  1. buat asam pedas Pb.. sedap.. hihi.

    ReplyDelete
  2. ada anak2 pun dah cukup bahagia kan..ikut tekak PB nak makan apa arini..

    ReplyDelete
  3. PB untuk makan sorang apa saja yang boleh di makan dan berselera boleh jer ...tak payah susah payah membeli..

    Kesian budak2 tu berasak2 kat bazasr..

    ReplyDelete
  4. samala kita pb..lya pun mkn dgn teman seumah je..msk ala kadar..tgula en.suami balik baru msk sdp2 he

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^