//]]>

Tadika kemas

August 26, 2014

Salamm..



Baru-baru nie
 Pb ada isi borang daftar tadika kemas 
untuk kaisara..
Tahun depan kaisara dah 4 tahun...
mula2 rasa macam masih awal je nk antar dia ke sekolah..
 Tapi bila pikir2 balik kaisara nie jenis suka nk belajar. 
Dia pun ada juga minta nak ke sekolah...



Jadi, pb dgn en.husband decide kita hantar je tadika kemas
 sebab dekat je dgn rumah kak ipar yang tengah jaga dia sekarang..
depan rumah je..
dalam berek polis..
so, pb xperlu lah nk risau sangat kn..

Sekarang pun..
kaisara selalu cerita dekat pb 
apa aktiviti bdk2 sekolah kat tadika tu...
almaklum lah dpn rumah je..
bila ada aktiviti bersenam..
kaisara mmg selalu intai dr tingkat atas..
seronok dia ckp kawan-kawan main gelang..
pb fhm la maksud dia tu..bersenam..hehehe


Harap2 tahun depan dia nk la ke sekolah..
biasala cabaran untuk ibu-ibu juga..
mcm mn la nt yer?..
agak2 dia nk melalak x?
first time nk hantar anak masuk sekolah nie..
next year..
tahun nie dah terpikir2..huhuhi


Nota: teruja juga kaisara bila cakap nt pegi sekolah yer....nk..nk..nk"mcm upin katanya"....^_^

You Might Also Like

6 pesanan ditinggalkan

  1. elok sgt tu pb kaisara dah ada smgt nak ke sklh

    ReplyDelete
  2. kalo zaman kita dulu..umur 6thn bru sekolah kan..
    lepas tu..upgrade sikit.. umur 5 tahun hantar tadika..
    dan sekarang... seawal 4thn dh sekolah..
    sebab tu ramai bdk sekarang cerdik2..
    ok je ..sbg pendedahan awal..lg pon cikgu ajr mesti y simple2 n enjoy sesuai dgn usia.. nanti mesti dia seronok berkawan..

    ReplyDelete
  3. ye, harap-harap dia nak ke sekolah.. takut jugak kalau tiba -tiba dia tak nak nanti kan.

    ReplyDelete
  4. Wah.. Seronok tu.. Mst dia tak sabar nk g sekolah..

    ReplyDelete
  5. kalau nangis pun awal2 je. bila dah pandai berkawan, sesilap sebelah mata je dia pandang mak pak dia. hahahah

    http://welovesusuibu.blogspot.com/2014/08/penyusuan-susu-ibu-20-perkara-ayah.html

    ReplyDelete
  6. sekarang nie mmg ramai yg dah hantar anak ke tadika seawal umur 4 thn.. bagus jugak kan..bagi anak pandai bergaul sikit..=D

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^