//]]>

Kaisara vs upin ipin

November 06, 2014



Minatnya kaisara pada upin dan ipin

Mmg xdapat di pisahkan lagi


Sejak terjumpa restoran Upin & ipin
kaisara mmg asyik nak ajak masuk jer
nak pula Restoran nie dekat MYDIN Amanjaya
every week kitaorang kan turan Amanjaya
ambik PAPA dekat stesen bas
akhirnya dapat juga merasainya
makan di restoran Upin & Ipin


jom..tgk pic kaisara di situ..hehe
siap suruh
 " mama ambik gambar kakak dengan upin"
pastu 
"nak tengok??"










Bg PB 

kisah upin dan ipin banyak bagi pelajaran dan pengajaran 
untuk anak-anak saya termasuk kaliff..
walaupun masih kecil
diaorang seolah memahami jalan cerita 
pada tv..


nota: saya layankan aje kaisara nie..belikan tablet letak gambar  dan kisah2 Upin & ipin..malam-malam sebelum tido mmg dia layan upin ipin la...




You Might Also Like

4 pesanan ditinggalkan

  1. Assalam PB,
    alolooooooo, comei kaisara
    kalola kat Penang ni ada restoran ni sha pun tentu kena p slalu
    Sebabnya si Fayyadh pun hantu upin ipin he3

    ReplyDelete
  2. Brtmbh comel kaisara, lya pun layan upin ipin ni

    ReplyDelete
  3. comelnya kaisara....comel jer dia nak gigit peha ayam tue.....

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^