//]]>

Sinopsis Drama Asam Pedas Untuk Dia

January 27, 2015

Assalammualaikum..





Drama terbaru Tv3 yang merupakan adaptasi Novel yang bertajuk Asam Pedas Untuk Dia, telah mula menemui penonton pada setiap sabtu dan ahad, pukul 7 malam. Drama 28 episod ini dilakonkan oleh Shukri Yahaya, Dayana Roza dan ramai lagi. Sape dah baca novel Asam Pedas Untuk Dia, novel tu antara yang terlaris juga, so kalau versi drama mesti best gak. apapun jom layan sinopsis drama ini kat bawah k..









Sinopsis Drama Asam Pedas Untuk Dia..

Ainin Sofiya hanya pembantu rumah separuh masa. Tugasnya bukan setakat mengemas rumah malah urusan dapur juga. Buat pertama kalinya, asam pedasnya mendapat pujian. Dalam diam,dia diperhatikan anak majikan Ahmad Ziyad. Asam pedas Ainin menjadi kegemarannya. Tanpa diduga, Ainin dilamar, hanya ingin membantu dari segi kewangan. Ainin berkata pada dirinya, Aku bukan mata duitan! Aku hanya bekerja dengan hasil usahaku sendiri.

Setelah berfikir panjang, ainin menerima lamarannya tetapi dia meletakkan syarat. Perkahwinan ini adalah rahsia,ia tidak boleh diketahui oleh keluarganya mahupun girlfriend dia. Ainin juga tak boleh hamil! Sampai bila harus ainin sorrokkan statusku? jiwaku terseksa! Ziyad tidak memahami perasaan ainin. Takdir menentukan ainin hamil anaknya!



sumber : sini




nota: mmg best layan epidsod satu dan dua hujung minggu yang lalu..PB suka lakonan DAYANA & HERONYA nie...next week harus tgk..


You Might Also Like

5 pesanan ditinggalkan

  1. lahhhh dah ada drama rupanya... ingatkan novel jer... patut lah ramai baca novel nih...

    ReplyDelete
  2. tahu tapi sekali x pernah tgk ..
    mcm best je kan..

    ReplyDelete
  3. best gak citer ni..
    novel dia x baca pon lg

    ReplyDelete
  4. Sinopsis best...

    Tapi tak sangka ada lagi nak rahsiakan perkahwinan kan..
    Biasala Drama kan :D

    ReplyDelete
  5. Macam syok.. Tapi tak tertengok lagi..

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^