//]]>

cuti oh cuti

February 12, 2015

salam..

morning...
PB kembali..selepas bercuti 2 hari...
aiyooo..kerja jangan cakap la...
menimbun okay!..
actually bila cuti kerja... 
Blog pun tumpang sekaki bercuti..hehee
maapp yer..!


anak PB si kecikk "Kaliff" tu demam campak..
tp campak ruam aje..kecik-kecik..
PB cuti pun sebab nak balik KG...cari penawar kampung...
bukan tak percaya dengan perubatan MOden..
cuma kadang-kadang...
di sebalik kemodenan kita di negara yang seba maju nie..
PB masih perlukan juga usaha-usaha rawatan tradisional..

alhamdulillah..
biji-biji dekat badan kaliff
makin berkurangan..surut...
harap2 sehari dua lagi akan hilang..
kaliff nie xder la merengek bagai nak rak..
tp hati ibukan..
macam kesian plak tengok kulit anak yang tak okay-okay
moga cepat sihat sayang mama...^_^


nota: macam-macam penyakit zaman kini...moga diberi kesihatan yang baik..amin..

You Might Also Like

5 pesanan ditinggalkan

  1. Sometime tradisional myuch more better

    ReplyDelete
  2. Assalam PB,
    Moga kaliff cepat sembuh AMIN
    anak sakit kita yang tak tenteram kan3

    ReplyDelete
  3. ya kekadang sesetengah penyakit tuh memerlukan perubatan tradisional jugak.. semoga kaliff cepat sembuh ya..

    ReplyDelete
  4. msti kaliff dah sihat sekarang kan

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^