//]]>

Deko Deko

February 06, 2015







salam...
morning...

salam jumaat yer semua..
esok sudah hujung minggu...
seminggu-seminggu berlalu dengan pantasnya..

kalau hujung minggu..
time nie lah nak mengemas rumah..
barulah rumah nampak kemas sikit..

kalau hari bekerja...
hmmm...sabauuu je la..
dengan anak-anak kecik...
jangan ada orang datang rumah time tu...dah le...
boleh pengsan tgh rumah saya...hahaha

PB mmg suka kalau tengok rumah kemas aje kan..
u'ouullss pun mesti juga kan...
tapi kadang-kadang jemu juga..
kalau asyik tengok patern yang sama je..
sekali sekala kan deko-deko sikit rumah..hehe
ubah suai sikit sana dan sini...

itu je la hasil dari PB yang termampu...
ubah sofa sana sini..kikiki
next month nak kna pindah rumah pula...
kna ubah suai lagi rumah....-_-
nasib je lah...rumah sewa...
nak beli rumah tak mampu lagi....
Insyallah perlukan masa 3-4 tahun lagi....:)



nota: Doakan PB ada Rumah sendiri satu hari nanti yer....^_^



You Might Also Like

7 pesanan ditinggalkan

  1. Mak I paling tak suka rumah bersepah

    ReplyDelete
  2. Salam singgah petang sis....amin semoga sis cepat2 dapat memiliki rumah sendiri...Diana pun nak juga miliki rumah sendiri...InsyAllah satu hari nnti pasti memiliki rumah sendiri....cantik kerusi tu sia...

    ReplyDelete
  3. syokkan mengubah2 rumah... kejap ke sana kejap ke mari... kalau sama jer boring rasanya rumah tu... saya pun buat yg sama... selalu tukar tukar lokasi perabut

    ReplyDelete
  4. yup, Ros pun tak boleh tengok keadaan bersepah :)

    ReplyDelete
  5. Assalam PB,
    waaaaaaaaaaaaa
    buai dalam rumah
    sonoknyaaaaaaaaaaaaa
    sakan la anak2 yer he3

    ReplyDelete
  6. btul tu..walaupon deko2 tak gah.. asalkan kemas ..tu y penting.. lg2 kita nk duduk rmh tu, bila tgk keadaan kemas, lg tenang jiwa nk berehat-rehat kan... lya pon mmg x suka rumah sepah2.. serabut kepala je.. hihi.. satu lg, dlm bilik.. msti sntiasa kemas..

    ReplyDelete
  7. ya kekadang nak jugak nampak suasana berlainan.. bila semak rasa serabut kepala otak kan.. in shaa Allah semoga suatu hari nanti PB mampu memiliki rumah sendiri..

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^