#cabaran20hari: TETAMU RAYA PALING DI TUNGGU-TUNGGU

July 07, 2015


salam...


#Cabaran20Hari Puasa/Raya 2015



NEXTT ENTRY..

#cabaran20hari

hari ke 10: TETAMU RAYA PALING DI TUNGGU-TUNGGU

untuk tahun 2015..tetamu yang paling di tungu-tunggu..
ermm sapa yerr??
rasanya kalau time raya nie..
saya selalu menantikan kunjungan sanak saudara...
kalau nak tunggu yang tersayang..en.hubby
dah tentunya ada di sisi kan..hihihi

this year..turn rumah parents saya...
alhamdulillah...
dapat la berkumpul kami adik beradik nanti..

mengharapkan knjungan
mak-mak sedara sebelah ayah dan arwah mak jer..
sebab we'oulllss selalunya berjumpa setahun sekali je kot!
kalau kesempatan raya nie tiada kunjung..
hurmmm alamatnya next year la pula baru dapat berjumpa..


nota: wahhh tak lama dah nak raya...raya..raya...


You Might Also Like

7 pesanan ditinggalkan

  1. Seronok berkumpul bersama keluarga.

    ReplyDelete
  2. kan...sapa lg la kita nk tggu slain sdara mara...kwn2 pon smua dh kwen..dh ada life msing2

    ReplyDelete
  3. dulu ms bujang tetamu yg ditgu2 kwn2 lah...yg special yg x special haha
    pas2 dah tunang...tunggu tunang pulak..
    pas2 la ni dh beranak pinak..malas dah nk tgu..sape yg mai tu mai je lah haha

    ReplyDelete
  4. hehe..betul tu... cpt sungguh msa bjln kan

    ReplyDelete
  5. Assalam PB<
    kunjunagn sanak saudar memang memeriahkan suasana
    kan3

    ReplyDelete
  6. Betul tuh.. Kunjungan sanak saudara yang paling ditunggu ye tak..
    Barulah meriah raya..

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^