MENARIK DI LAZADA : 10 WISHLIST SAYA

June 17, 2016

SALAM...


salam ramadan ke 12
kejap je masa berlalu 
semakin dekat syawal akan menjelma..
semakin sibuk dengan persiapan raya kan..

dari baju raya, kuih raya ke persiapan duit raya..hehe
semua kena pikir siap2.
TAPI kalau bab baju raya.. nak cepat dan mudah
beli je online...
kan ada hehe

selalunya pb dekat2 nak raya mmg 
pilih on9 je sebab banyak juga sale 
tu yang best...hahaha
baru-baru nie tengok iklan "marhabanya ramadan" dekat lazada
terus terjebak nak menyoping
sebelum tu buat wishlist dulu...

jom tegok antara 10 pilihan hati saya dari LAZADA 
sempena bulan syawal yang bakal menjelma hehe
siapkan poket aje...^_^









haaa..terkejut kau..
harga yang super dupper murah
tengok ada sale sampai 67%
tak grab rugi la kan
siap dapat cari baju sedondon lagi
untuk aku dan kaisara...lalalala

dari kasut , baju raya, handbeg raya sampai ke jam tangan tuk en.hubby
aku grab skali..
so, korang jangan lepaskan peluang 
Shopping barang-barang raya bersama LAZADA
nanti nyesal pula sebab harga yang berpatutan dan diskaun yang menarik di tawarkan...


nota : jom shopping di LAZADA..ANDA PASTI TERUJA!!!






You Might Also Like

4 pesanan ditinggalkan

  1. waa boleh tahan juga harga yang ditawarkkan itu ya.. nice sharing..

    Blogwalking sini, jom baca article seo ini

    Tip SEO Cara Mudah Bina Tajuk site...

    ReplyDelete
  2. wow...dah masuk musim raya ni, macam2 dijual kan? hehe

    ReplyDelete
  3. lawanyaaa semua barang2 huhu.

    jemput join GA :)

    http://ciksukataip.blogspot.my/2016/06/kad-raya-ga-by-nina_97.html

    ReplyDelete
  4. kurung peplum dgn sandal tu cantik! :D

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^