SAFI SHAYLA PEK FLEKSI

October 11, 2016

SALAM..




AKU Adalah pengguna safi shayla sejak
rambut aku asyik gugur lepas bersalinkan kaliff dulu 
aku rasa semua wanita yang lepas bersalin macam aku dulu mengalami masalah
 macam ni...betul tak?
harai-hari aku pikir produk apa yang aku perlu guna
untuk kurangkan rambut gugur
rasanya dah 3-4 jenama aku cuba
tapi Allhamdulillah dengan safi shayla
aku rasa Rambut Gugur aku makin berkurangan
nak kata tak gugur langsung tu TIPU la kan..kan

so aku nak rekemenkan dekat u'oullss
gunakalah SAFI SHAYLA
Dengan tag line " SYAMPU WANITA BERTUDUNG"
memang sesuai untuk semua wanita terutamanaya wanita Muslimah
yang mengenakan tudung setiap hari...


SAFI SHAYLA PEK FLEKSI

Rambut adalah mahkota wanita, namun kita wanita muslimah yang sangat mementingkan penjagaan aurat, pastinya sebaik mungkin memelihara batas-batas aurat selaras mentaati perintah Allah swt. Walau semoden mana pun kita seorang wanita, adalah wajib untuk berhijab menutup aurat dengan sempurna. Namun usah bimbang, kecantikan mahkota wanita yang berhijab tetap terpelihara dengan adanya penjagaan yang sesuai untuk kita. SAFI Shayla adalah kuncinya.


Memahami keperluan wanita bertudung moden, SAFI Shayla rangkaian jenama syampu khas wanita bertudung yang diperkaya Habbatus Sauda memperkenalkansatu solusi penuh inovasi, SAFI Shayla Pek Fleksi.“SAFI Shayla sebagai teman terbaik mahkota wanita bertudung berbangga untuk melancarkan satu lagi bentuk terbaru mudah guna buat semua wanita. DenganSAFI Shayla Pek Fleksi, pengguna boleh mengguna terus, atau digunakan sebagai pek isian semula, ataupunsebagai pek kembara. Kami mengekalkan kualiti syampu agar keberkesanannya boleh dinikmati pada harga yang lebih jimat.” Jelas Puan Mahsuri Sulaiman, Pengurus Pemasaran SAFI.


Menurutnya lagi, “Inovasi Pek Fleksi merupakan inovasi pertama dalam industri syampu. Diambil dari perkataan “fleksibel” iaitu sesuatu yang boleh digunakan dalam pelbagai cara dan keadaan, SAFI Shaylamelengkapkan kehidupan wanita bertudung moden yang sentiasa mencari produk berkualiti pada harga mampu milik. Dengan satu syampu pada satu harga, pengguna boleh menggunakannya pada 3 keadaan yang berbeza.”


Variasi SAFI Shayla Pek Fleksi Baharu

Warna dan corak reka bentuk pada setiap variasi syampu SAFI Shayla Pek Fleksi dikekalkan sama dengan format asal SAFI Shayla pek pam dan botol, agar dapat memberikan kemudahan kepada pengguna untuk mencari produk ini. Pek inovasi bersaiz 480g ini memudahkan pengguna membawa kemana sahaja. Malah, pek ini juga mesra alam dengan penggunaan plastik 65% lebih kurang.Produk ini boleh di dapati di seluruh Malaysia termasuk pasaraya dan pasaraya hiper utama pada harga RM14.65.







SAFI SHAYLA PEK FLEKSI KAWALAN RAMBUT ROSAK



 SAFI SHAYLA LEK FLEKSI KAWALAN RAMBUT GUGUR


SAFI SHAYLA PEK FLEKSI KAWALAN MINYAK

SAFI SHAYLA PEK FLEKSI ITCH-KONTROL


SAFI SHAYLA PEK FLEKSI ANTI KELEMUMUR

SAFI SHAYLA PEK FLEKSI SEGAR BERMAYA

SAFI SHAYLA PEK FLEKSI LICIN TERURUS

SAFI SHAYLA PEK FLEKSI HITAM MENAWAN

MAKLUMAT LANJUT BERKAITAN SAFI SHAYLA PEK FLEKSI :


Harga Safi Shayla Pek Fleksi
RM14.65

Facebook

Instagram

Youtube

nota : haa..aku bagi pakej siap details & maklumat lagi kot-kot ada yang nak research dulu..
jangan lupa cuba tau!!!tak nyesal...gitu...hehehe


You Might Also Like

2 pesanan ditinggalkan

  1. saya pon mmg pengguna safi shayla ni... semua pek dh try... skrg dom guna anti kelemumur... tapi sedap guna yg menyaman kan tu..segar kepala..

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^